Financiële dienstverlener beoordeelt Kifid met een 7,4
Kifid doet het goed. Meer dan de helft van de financiële dienstverleners geeft een rapportcijfer 8 of hoger. De gemiddelde waardering komt uit op een 7,4.
Kifid doet het goed. Meer dan de helft van de financiële dienstverleners geeft een rapportcijfer 8 of hoger. De gemiddelde waardering komt uit op een 7,4.
De tevredenheid onder hypotheekadviseurs over de afwikkeling van de meeste hypotheekdossiers blijft over het algemeen hoog. Echter, er is een duidelijke afname...
Efficiënt een schade herstellen en uitbetalen is door verzekeraars tot kunst verheven. Maar voor verzekerden kunnen de gevolgen van een auto-ongeluk langer door...
Een hypothese: als de markt minder wordt, stijgt de klanttevredenheid. Immers, de hoogspanning verdwijnt en er ontstaat ruimte voor uitgebreider advies en meer...
Premiestijgingen lijken weinig effect te hebben op het klantenbestand van het intermediair. Tussenpersonen hebben in het afgelopen half jaar amper te maken gehad...
Bij het afhandelen van een schadeclaim dat een agrarisch bedrijf indiende wegens milieuschade, toont de Rabobank als tussenpersoon wel erg weinig betrokkenheid bij...
Serviceproviders bieden toegang tot de financiële diensten en ondersteunen adviseurs en bij hun dagelijkse werk. Bij uitstek diensten die de klanttevredenheid onder...
Nationale Nederlanden en ASR zien geen verband tussen de consolidatie van onafhankelijke financieel adviseurs door private equity-partijen en een afname van de...
Met de Wet toekomst pensioenen (Wtp) komt er enorm veel op pensioenadviseurs af. Werkgevers moeten meegenomen worden in de veranderingen, dus het aantal...
Een biecht: tot enige tijd geleden had ik nog een bij elkaar geklikt verzekeringspakketje. Goedkoop, dus een tevreden klant. Maar na een schade op de...