Stormbot Achmea: 'Meer tijd voor claims waar persoonlijk contact ertoe doet'
Klanten van Achmea die bij calamiteiten telefonisch hun schades willen melden, kunnen tegenwoordig ook bellen met de stormbot. Hiermee wil de verzekeraar de...
Klanten van Achmea die bij calamiteiten telefonisch hun schades willen melden, kunnen tegenwoordig ook bellen met de stormbot. Hiermee wil de verzekeraar de...
In het gisteren gepubliceerde jaarverslag blikt de AFM terug op een uitdagend 2023. De toezichthouder is onder meer kritisch op de hypothekenbranche.
De toenemende standaardisatie en automatisering in de particuliere schadeverzekeringsmarkt heeft grote effecten, waaronder op de tevredenheid van intermediairs met...
"Dat kan toch niet de bedoeling zijn", verzuchtte een adviseur nadat hij veroordeeld werd tot het betalen van 19.000 euro aan schade en kosten. Een advies,...
Zonder mandaat toch resultaat. Eén op de vijf jongeren maakt zich zorgen over het klimaat. Klimaatstress! Demonstranten bezetten dagelijks de A12. Terugkerende...
Eksters gebruiken pinnen die mensen op schuttingen en balkons aanbrengen om duiven, kauwen en jawel andere eksters te weren. Nesten van pinnen. Vogeltechnologie zeg...
Actuarissen hebben nauwelijks tijd om naast hun standaardwerkzaamheden nieuwe taken op te pakken of nieuwe vraagstukken te behandelen. Volgens een rapport van PwC...
Het is oorlog maar niemand die het ziet. Huib Modderkolk is onderzoeksjournalist bij de Volkskrant en schreef onder deze titel een bestseller. Dagelijks vinden in...
Zeven op de tien consumenten wisselen van verzekeraar voor een snellere digitale claimervaring. Dat komt naar voren uit de Innovation Index van insurtech Solera.
Informatie over datauitwisseling is vanaf vandaag te vinden in de online Kennisbank Data Exchange. De kennisbank is een initiatief van standaardisatie-instituut...