Heb jij je al aangemeld voor AMdag op 29 maart?

Heb jij je al aangemeld voor AMdag op 29 maart?

AMdag gaat op dinsdag 29 maart echt door. Inmiddels zijn er al vele honderden aanmeldingen voor de jubileumeditie van het netwerkevent voor de branche. Aanmelden is nog steeds mogelijk. Voor intermediairs geldt dat ze gratis toegang hebben.

November 2020 zou het 30e verjaardagsfeest van dé dag voor intermediairs en verzekeraars al gevierd worden. Corona gooide roet in het eten en AMdag werd daarom toen omgetoverd in het - ook succesvolle - digitale event De Week van AM. November 2021 ging het event in de herkansing. Echter, ook toen was het de pandemie die er opnieuw een streep doorhaalde.

Ontmoetingen en netwerken centraal

Drie maal is scheepsrecht. En volgende week dinsdag is DeFabrique in Utrecht eindelijk het decor voor het langverwachte verjaarsdagfeest, waar ontmoeting en netwerken centraal staan. Uiteraard is er daarnaast een plenair programma. Dagvoorzitter is Welmoed Sijtsma, presentatrice van Goedemorgen Nederland en de talkshow Op1, waar ze samen met Jort Kelder een duo vormt. In 2020 vervulde Kelder een rol bij De Week van AM, waar hij in gesprek ging met diverse prominenten uit de branche.

Diverse keynotesprekers

Diverse keynotesprekers staan op de rol. De wereld van de Chinezen is een van de onderwerpen die aan bod komen. Ruben Terlou spreekt hierover. Hij is de bekende presentator en documentairemaker van drie VPRO-series over China, waarin hij mede door zijn uitstekende beheersing van de Chinese taal, een unieke inkijk gunde in hart en ziel van de Chinezen en hun maatschappij. Hij studeerde cum laude af als arts en is ook een werkzaam als fotograaf. Hij won enkele jaren geleden geleden de Prijs voor Vernieuwende Fotojournalistiek.

Behangkoning in de Premier League

Van behangkoning tot multimiljonair is het thema van de keynote van ondernemer John van Zweden. Zijn verhaal leest als een jongensboek. Als twintigjarige nam hij de verf- en behangwinkel over van zijn vader over en bouwde deze uit tot de grootste behang- en woninginrichtingswinkel van Nederland. Het leverde hem landelijke bekendheid op als de behangkoning. Over het spraakmakende leven van John van Zweden verscheen zelfs een biografie: Behangkoning in de Premier League.

Onderscheidende klantervaring

Jos Burgers staat eveneens geprogrammeerd. De boodschap van de auteur die zijn loopbaan startte in de marketing en verkoop: als een verzekeraar of tussenpersoon een onderscheidende klantervaring wil bieden, moet die vaak eerst bij zichzelf gedragsverandering creëren.

David Knibbe betreedt het prodium

Ook NN-ceo David Knibbe betreedt het podium. Hij wordt geïnterviewd over de samenwerking met het intermediair. Tevens geeft hij zijn visie op consolidatie.

Redactie

Redactie