Lucht in de financiën: besparen op verzekering
Vaste lasten zijn niet zo "vast" en dat kan de consument in deze roerige economische tijden goed van pas komen.
Vaste lasten zijn niet zo "vast" en dat kan de consument in deze roerige economische tijden goed van pas komen.
ANWB scoort het hoogste scoort voor zijn klantreis, met een gemiddelde score van 86,0 procent voor de inboedel- en autoverzekering samen. De klantreis van de...
Het Verbond van Verzekeraars heeft Bert Sonneveld, manager Marketing & Acceptatie van de Vereende, uitgenodigd voor het webinar 'De menselijke maat: verzekeraars...
Hij werd groot door zijn klanten persoonlijke aandacht te geven. Ondernemer en miljonair John van Zweden geeft verzekeraars en tussenpersonen dan ook een heel...
Klanten zijn gewend om alles digitaal, online en mobiel te regelen, ook buiten werktijden. De verzekeringsbranche speelt daar nog onvoldoende op in en realiseert...
Klanten van online dienstverleners zoals verzekeraars, hebben het liefst persoonlijk, telefonisch contact. Driekwart van de klanten geeft hieraan de voorkeur. Dit...
Gedigitaliseerd klantcontact wordt vaak geassocieerd met onpersoonlijk, koel en afstandelijk. Maar is de klant wel altijd op zoek naar persoonlijk contact? Wil de...
Voormalig oprichter van Knab en beleggingsbank Alex René Frijters heeft onbedoeld wel een tip voor bedrijven die een branchegenoot met een sterke naam over willen...
De Stichting toetsing verzekeraars (Stv) gaat 3 AFM-onderzoeksthema's toetsen bij verzekeraars: informatieverstrekking, claimafhandeling en klacht- en...
Privacywetgeving en klantbelang: water en vuur bij banken en verzekeraars. Tenminste, zo wordt het (mis)(ge)bruikt. Ik geef u een praktijkvoorbeeld.