Tjip: Grote bereidheid consument om data te delen biedt kansen voor adviseur
68 procent van Nederlanders is bereid om gegevens te delen met een financieel dienstverlener om tot een beter financiële planning te komen. Daarbij houdt 63 procent...
68 procent van Nederlanders is bereid om gegevens te delen met een financieel dienstverlener om tot een beter financiële planning te komen. Daarbij houdt 63 procent...
75 procent van de Nederlanders heeft er vertrouwen in dat hun woonwensen uiteindelijk gerealiseerd worden. Dit blijkt uit onderzoek in opdracht van TJIP. Toch maakt...
Tweederde van de Nederlanders is van mening dat zijn of haar financieel dienstverlener hem of haar zou moeten waarschuwen wanneer een financieel product niet meer...
Driekwart van de consumenten (43%) vindt dat financieel dienstverleners meer bezig moeten zijn met het financiële totaalplaatje van klanten. Dat blijkt uit...
Het lijken twee tegenpolen: digitalisering en persoonlijk aandacht. Maar niets is minder waar. Ze gaan hand in hand. Want digitalisering van financiële processen...
Tjip heeft een nieuwe module voor het Smart Platform uitgebracht: Optimale Hypotheek. Volgens Tjip is de module Optimale Hypotheek sneller, nauwkeuriger en geeft...
Er ligt een 'enorme kans' voor financieel dienstverleners als zij proactief contact houden met hun klanten. Dat stelt Tjip naar aanleiding van een onderzoek naar...
Hoewel Nederlanders wel bezig zijn met hun financiële toekomst, houden ze weinig rekening met de gevolgen van life events als trouwen en arbeidsongeschikt raken op...
Consumenten vertrouwen voor geldzaken meer op een robot dan op een adviseur, maar zoeken die adviseur voor een hypotheek toch graag op, blijkt uit twee onderzoeken....
Hoewel veel Nederlanders nog weinig vertrouwen hebben in Google en Facebook als verzekeraar, maken techbedrijven in die rol zeker een kans bij jongeren: die...