Alles over Tjip

Tjip: Grote bereidheid consument om data te delen biedt kansen voor adviseur

Tjip: Grote bereidheid consument om data te delen biedt kansen voor adviseur

68 procent van Nederlanders is bereid om gegevens te delen met een financieel dienstverlener om tot een beter financiële planning te komen. Daarbij houdt 63 procent...

Driekwart Nederlanders heeft vertrouwen, maar heeft wel zorgen over woningmarkt 

Driekwart Nederlanders heeft vertrouwen, maar heeft wel zorgen over woningmarkt

75 procent van de Nederlanders heeft er vertrouwen in dat hun woonwensen uiteindelijk gerealiseerd worden. Dit blijkt uit onderzoek in opdracht van TJIP. Toch maakt...

Klant erkent rol financieel dienstverlener, maar vindt eigen inzichten voldoende

Klant erkent rol financieel dienstverlener, maar vindt eigen inzichten voldoende

Tweederde van de Nederlanders is van mening dat zijn of haar financieel dienstverlener hem of haar zou moeten waarschuwen wanneer een financieel product niet meer...

Onderzoek Tjip: consument wil één loket voor gehele financiële situatie

Onderzoek Tjip: consument wil één loket voor gehele financiële situatie

Driekwart van de consumenten (43%) vindt dat financieel dienstverleners meer bezig moeten zijn met het financiële totaalplaatje van klanten. Dat blijkt uit...

TJIP was uiteraard ook op de AMdag 2022 - met een stand en een sessie PSD2 in de praktijk (foto TJIP).

Digitalisering en persoonlijke aandacht: het kan écht

Het lijken twee tegenpolen: digitalisering en persoonlijk aandacht. Maar niets is minder waar. Ze gaan hand in hand. Want digitalisering van financiële processen...

Tjip breidt Smart Platform uit met module Optimale Hypotheek

Tjip breidt Smart Platform uit met module Optimale Hypotheek

Tjip heeft een nieuwe module voor het Smart Platform uitgebracht: Optimale Hypotheek. Volgens Tjip is de module Optimale Hypotheek sneller, nauwkeuriger en geeft...

'72% klanten vindt persoonlijk aanbod van financieel dienstverlener cruciaal'

'72% klanten vindt persoonlijk aanbod van financieel dienstverlener cruciaal'

Er ligt een 'enorme kans' voor financieel dienstverleners als zij proactief contact houden met hun klanten. Dat stelt Tjip naar aanleiding van een onderzoek naar...

Huwelijk en arbeidsongeschiktheid spelen bijrol in financiële planning Nederlander

Huwelijk en arbeidsongeschiktheid spelen bijrol in financiële planning...

Hoewel Nederlanders wel bezig zijn met hun financiële toekomst, houden ze weinig rekening met de gevolgen van life events als trouwen en arbeidsongeschikt raken op...

Consument vertrouwt robot, maar wil voor een hypotheek toch graag een adviseur

Consumenten vertrouwen voor geldzaken meer op een robot dan op een adviseur, maar zoeken die adviseur voor een hypotheek toch graag op, blijkt uit twee onderzoeken....

Jongere ziet techbedrijf als geduchte concurrent voor verzekeraar

Jongere ziet techbedrijf als geduchte concurrent voor verzekeraar

Hoewel veel Nederlanders nog weinig vertrouwen hebben in Google en Facebook als verzekeraar, maken techbedrijven in die rol zeker een kans bij jongeren: die...