Vraag een adviseur wat hij belangrijk vindt bij de keuze van een aanbieder en hij somt zonder moeite een rijtje op: bereikbaarheid, klantvriendelijkheid, snelle...
Klanten zijn gewend om alles digitaal, online en mobiel te regelen, ook buiten werktijden. De verzekeringsbranche speelt daar nog onvoldoende op in en realiseert...
In de bosrijke omgeving van Breda staat de ‘verzekeringsvilla’ waar Lussenburg Advies gevestigd is. De villa straalt warmte uit en dat is precies wat eigenaar Appie...
Het is vijf voor negen ’s ochtends als SAA-directeur Rob Noordzij z’n mouwen al heeft opgestroopt. Er is continu werk aan de winkel aan het Zuidplein in Rotterdam....
Wat betekent het dat Nederlands grootste verzekeraar een hoofdrolspeler in de intermediaire markt opslokt? Keert de tijd van de captives weer terug? We vroegen het...
Moet je een klant die zich wil beschermen tegen een rentestijging vertellen dat je zelf denkt dat de rente gaat dalen? Vanuit het klantbelang gedacht natuurlijk...
De AFM vraagt geldverstrekkers om bij hypotheekaanvragen rekening te houden met de gevolgen van de coronacrisis. Hoe ze daar invulling aan geven, is aan de...
Sinds 2008 publiceer ik jaarlijks een update over vertrouwen in de financiële sector. Telkens met op het einde een aantal suggesties voor in het komende jaar....
Een mooie portfolio aan producten, een uitgekiende customer journey-strategie en duidelijke, klantvriendelijke voorwaarden. Steeds meer organisaties lukt het om de...
De ‘bazen’ zijn weer vrolijk. Na jaren van verlies of marginale marges, worden de cijfers weer diepzwart. Het resultaat van verhogingen van premies, versmalling van...