Alles over Klantbelang

Adfiz Prestatie Onderzoek 2024: de winnaars

Adfiz Prestatie Onderzoek 2024: de winnaars

Dazure, Florius, Nationale-Nederlanden en TAF zijn de winnaars van het Adfiz Prestatie Onderzoek 2024. Tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van brancheorganisatie Adfiz...

Adfiz-nominaties klantbelang voor Dazure, Nationale-Nederlanden en Summa

Adfiz-nominaties klantbelang voor Dazure, Nationale-Nederlanden en Summa

Dazure, Nationale-Nederlanden en Summa Adviesgroep zijn genomineerd in categorie Klantbelang van het Adfiz Prestatie Onderzoek 2024.

Ook private banks hebben moeite met klantgericht advies

Ook private banks hebben moeite met klantgericht advies

Er is nog niet zo lang geleden onderzoek gedaan naar de wijze waarop MiFID II in Europa is geïmplementeerd. Nog altijd ligt de focus meer op het product, dan op de...

De laagste prijs of toch de wens van de klant?

Vraag een adviseur wat hij belangrijk vindt bij de keuze van een aanbieder en hij somt zonder moeite een rijtje op: bereikbaarheid, klantvriendelijkheid, snelle...

Een randvoorwaarde voor conversie en loyaliteit is een optimale klantbeleving.

Ruben Balfoort (CM.com): 'Er valt veel te winnen met een digitale klantreis'

Klanten zijn gewend om alles digitaal, online en mobiel te regelen, ook buiten werktijden. De verzekeringsbranche speelt daar nog onvoldoende op in en realiseert...

Top 100 # 75 Lussenburg Advies: 'Als intermediair moet je ervoor waken dat je geen direct writer wordt'

Top 100 # 75 Lussenburg Advies: 'Als intermediair moet je ervoor waken dat je...

In de bosrijke omgeving van Breda staat de 'verzekeringsvilla' waar Lussenburg Advies gevestigd is. De villa straalt warmte uit en dat is precies wat eigenaar Appie...

Top100 #12 Rob Noordzij (SAA): 'Turbulentie is inherent aan het samengaan en samenwerken'

Top100 #12 Rob Noordzij (SAA): 'Turbulentie is inherent aan het samengaan en...

Het is vijf voor negen 's ochtends als SAA-directeur Rob Noordzij z'n mouwen al heeft opgestroopt. Er is continu werk aan de winkel aan het Zuidplein in Rotterdam....

Twee keer duiding rond overname Heinenoord: 'Van den Berg geeft duidelijk signaal over private equity'

Twee keer duiding rond overname Heinenoord: 'Van den Berg geeft duidelijk...

Wat betekent het dat Nederlands grootste verzekeraar een hoofdrolspeler in de intermediaire markt opslokt? Keert de tijd van de captives weer terug? We vroegen het...

ING vergeet opnieuw klantbelang: rentevisie van eigen economen niet gedeeld

Moet je een klant die zich wil beschermen tegen een rentestijging vertellen dat je zelf denkt dat de rente gaat dalen? Vanuit het klantbelang gedacht natuurlijk...

Geen regie NVB: waarom elke bank zijn eigen coronavragenlijst doordrukt

Geen regie NVB: waarom elke bank zijn eigen coronavragenlijst doordrukt

De AFM vraagt geldverstrekkers om bij hypotheekaanvragen rekening te houden met de gevolgen van de coronacrisis. Hoe ze daar invulling aan geven, is aan de...