Alles over Intermediair

Tim Rijvers

Tim Rijvers vertrekt bij DAK

Algemeen directeur Tim Rijvers gaat DAK Intermediairscollectief verlaten. Hij heeft laten weten klaar te zijn voor een nieuwe uitdaging.

Provisietransparantie volgens intermediair wassen neus, verzekeraar ziet nut wél

Provisietransparantie volgens intermediair wassen neus, verzekeraar ziet nut wél

Of de actieve provisietransparantie ook echt tot meer transparantie en kritische klanten leidt? Daarover lopen de meningen van intermediairs en verzekeraars binnen...

Verzekeringsportefeuille Assurantiekantoor Assen naar Poort Mulder Verzekeringen

Verzekeringsportefeuille Assurantiekantoor Assen naar Poort Mulder Verzekeringen

Poort Mulder Verzekeringen uit Veenendaal heeft de verzekeringsportefeuille van Assurantiekantoor Assen uit Arnhem overgenomen.

Wiertsema (Adfiz) over blog Onink: 'Misvattingen blijven blijkbaar beklijven'

Wiertsema (Adfiz) over blog Onink: 'Misvattingen blijven blijkbaar beklijven'

Adfiz-directeur Enno Wiertsema kon het naar eigen zeggen niet laten om te reageren op de blog van Arno Onink, eigenaar van Trend-Rx, op AMweb. "De fintechs van...

ING speelt in op grotere rol zakelijke intermediair; bijt directe kanaal niet

ING speelt in op grotere rol zakelijke intermediair; bijt directe kanaal niet

Maandag maakte ING bekend dat het haar dienstverlening voor het zakelijke intermediair, zoals financieel adviseurs, accountants en boekhouders, heeft uitgebreid....

V.l.n.r.: Auke Pul, Henk Wim Withaar en Laurens Withaar

Baksteen & Pul (Licent) heeft Withaar Verzekerd overgenomen

Financieel advieskantoor Baksteen & Pul, dat onderdeel is van Licent, heeft per 1 juni familiebedrijf Withaar Verzekerd uit Kampen overgenomen.

Het bestuur van Heinenoord Holding met v.l.n.r. Arjan Hakkennes, Maud Martens, Coen Vermeulen, Arie van den Berg, Jan van der Struik en Derek Mol

Van den Berg (Heinenoord): vraag integratie Fidus in Zicht nu niet opportuun

Wat met Fidus gebeurt als Heinenoord 100 procent in handen van Nationale-Nederlanden komt, is geen onderwerp waar het bestuur nu actief mee bezig is. Dat vertellen...

AMexpertpanel: verzekeraar heeft vaker last van negatieve reviews dan adviseur

AMexpertpanel: verzekeraar heeft vaker last van negatieve reviews dan adviseur

Een kwart van de intermediairs en bijna de helft van de verzekeraars in het AMexpertpanel heeft soms of vaak last van negatieve reviews. Verzekeraars hebben ook...

AMexpertpanel: boze klant klaagt vaakst over schadevergoeding en -afwikkeling

AMexpertpanel: boze klant klaagt vaakst over schadevergoeding en -afwikkeling

Als klanten van verzekeraars en intermediairs boos zijn, dan gaat het vaak om een schade die niet wordt vergoed. Dit geeft 69 procent van de intermediairs en 58...

AMexpertpanel: verzekeraar krijgt steeds meer te maken met grofgebekte klant

AMexpertpanel: verzekeraar krijgt steeds meer te maken met grofgebekte klant

Twee op de vijf medewerkers bij een verzekeraar heeft de indruk dat klanten nu, meer dan vroeger, dreigende taal gebruiken als ze hun zin niet krijgen. Bij...