Onderzoek: klant wil praten met mens in plaats van chatten met bot
Verzekeraars die de chatbot omarmen, kunnen wel eens van een koude kermis thuiskomen. Consumenten zitten helemaal niet te wachten op Lucy, Ilona of Victor die hen...
Verzekeraars die de chatbot omarmen, kunnen wel eens van een koude kermis thuiskomen. Consumenten zitten helemaal niet te wachten op Lucy, Ilona of Victor die hen...
NN ziet een grote toekomst weggelegd voor de kunstmatige intelligentie (AI) achter ChatGPT in de verzekeringsbranche. Op dit moment hebben zo'n 4000 medewerkers van...
Digitale assistenten zijn in opkomst. Veel verzekeraars, intermediairs, volmachtbedrijven en andere organisaties in de financiële dienstverlening hebben de chatbot...
Als Enno Wiertsema (Adfiz) dacht aan een chatbot, dan zag hij de website van Ikea voor zich. Met rechtsonderin de popup van een 'medewerker' die altijd het...
Verzekeringsmaatschappijen ondervinden moeilijkheden bij hun databeheer. En dat is een grote drempel voor hun technologische ontwikkeling.
Florius heeft chatbot Robert in het leven geroepen om advies te geven over de mogelijkheden en kosten van het verduurzamen van de woning. De uitkomsten van dat...
De toekomst is dichterbij dan we denken. De wetenschapper in het DWDD Toekomstcollege was stellig: 'Een chip in ons brein, dat gaat gebeuren, waardoor we direct...
Gedigitaliseerd klantcontact wordt vaak geassocieerd met onpersoonlijk, koel en afstandelijk. Maar is de klant wel altijd op zoek naar persoonlijk contact? Wil de...
Digitale communicatiemiddelen spelen een steeds grotere rol bij financiële beslissingen over pensioen. Jongeren van 18 tot 37 jaar (generatie Y en Z) willen graag...
Verzekeraar Reaal gaat een chatbot inzetten om het serviceniveau naar klanten verder te verhogen. Hiervoor heeft start-up Embot voor Reaal een integratie...