Alles over millennials
Millennial belegt in crypto's, maar piekert over pensioen
Een op de drie millennials maakt zich zorgen over het pensioen, concludeert Brand New Day. Dat stelt tegelijkertijd ook vast dat deze groep relatief vaak in...

De toekomst van hypotheken: alles online en verhuren is het nieuwe beleggen
Geldverstrekkers moeten hun online processen sterk verbeteren als ze de millennials niet willen kwijtraken als doelgroep en woningen kopen om te verhuren zal sterk...
Dertigers roepen harder om financieel advies dan ooit
Bent u zo iemand die keuzes maakt op basis van het ´buikgevoel´? Dat kan. Vanuit mijn marketingachtergrond baseer ik me graag op feiten. Op cijfers verzameld vanuit...

Experts over Hypo-TakeAway: 'Behoorlijk stereotyperend'
Wat vinden experts eigenlijk van de Hypo TakeAway-koffiebar, het nieuwe concept van Hypotheek24.nl? Universitair docent, onderzoeker en millennial-expert Tessa van...

Millennials blijven weg bij koude Hypo TakeAway-koffiebar
De Hypo Take-Away, een concept bedacht door Hypotheek24.nl, sluit tijdelijk de deuren. De koffiebar werd vorig jaar oktober geopend met als achterliggende idee dat...

Adviseurs in Kifid-zitting am:dag: 'Verzekeraar treft geen blaam'
"Hoe zou u de schuld verdelen? Fifty-fifty, nul-honderd?", vroeg Berend Keulen van de Geschillencommissie van Kifid aan consument en adviseur. Niet in een echte...

Onze interesse in 'de nieuwe mens'
Net als u laat ik me regelmatig informeren over te verwachten ontwikkelingen in de samenleving zodat ik daar tijdig op kan anticiperen. In dat kader was ik laatst...

'On demand-verzekeren is puur psychologisch voordeel'
Volgens bedenker Scott Walchek van de 'on demand'-verzekeringsapp Trōv kunnen schadeverzekeraars veel betere risico-inschattingen maken als ze beter weten wat...

Millennials op de werkvloer
Hr-beleid, opleidingsmogelijkheden, persoonlijke carrièreontwikkeling, ook voor werkgevers is 'consumer-centric' denken onmisbaar geworden. Centrale vraag: waar...

'Gemiste kans: verzekeraars zien millennials niet als doelgroep'
Twee derde van de Nederlandse verzekeraars beschouwt millennials (jongeren tussen de 20 en 35 jaar) niet als hun doelgroep. Ten onrechte, stelde Karlijn Mutsaerts...