Van Milligen (123Advies) bereikt miljoen views op TikTok: 'Zie veel starters'
Nog maar drie maanden geleden begon 123Advies-eigenaar Mark van Milligen met het publiceren van TikTok-video's. De filmpjes met onderwerpen als 'kosten koper',...
Nog maar drie maanden geleden begon 123Advies-eigenaar Mark van Milligen met het publiceren van TikTok-video's. De filmpjes met onderwerpen als 'kosten koper',...
Mo-Lotta gaat een nieuwe fase in. Het online verhalenplatform van Dazure dat consumenten op een zachtere manier bij financiële zaken probeert te betrekken, krijgt...
Klanten zijn gewend om alles digitaal, online en mobiel te regelen, ook buiten werktijden. De verzekeringsbranche speelt daar nog onvoldoende op in en realiseert...
Een opvallende prijswinnaar in de Digital Excellence Monitor van marketingonderzoeker WUA. De hoogste score (70/100) voor digitale klantervaring in de categorie...
Het Nederlandse bedrijf InsurTech lanceert het nieuwe merk Insify. Dat moet ondernemers in staat stellen zelf hun zakelijke verzekeringen te regelen.
Sturen op merkvoorkeur vergroot je marktaandeel, op voorwaarde dat je luistert naar wat klanten écht willen. Hoe dat werkt, legt reclameman Ed Stibbe uit in 'Why...
De vraag is niet óf verzekeraars voice gaan inzetten, maar hóe. En dat zal snel duidelijk worden, want vrijwel iedere aanbieder heeft verkenningstrajecten opgezet....
Onderzoeksbureau WUA roemt ANWB.nl in de categorie 'verzekeringen' als de beste website in online klantervaring. In hun Digital Excellence Monitor behaalt ANWB...
Hypotheekaanbieders die via Adwords € 8 tot € 10 per click betalen slepen daar nauwelijks nieuwe klanten mee binnen. Dit stelt adviesorganisatie CACI Digital op...
Natuurlijk weet je dat het essentieel is dat je bedrijf online gevonden wordt. Maar waar begin je en wat is belangrijk? DTG geeft hier enkele praktische tips voor...