De verzekeringsbranche digitaliseert in snel tempo, maar de klant op de juiste manier benaderen blijft een uitdaging. Dat is waar het Goudse softwarebedrijf Postex...
Ruim twee derde van de Nederlandse consumenten haakt af tijdens de online aanvraag van een financieel product. Onder meer de onboarding duurt te lang en er moeten...
Een ruime meerderheid van de Nederlanders (53%) vreest voor de veiligheid van zijn of haar persoonlijke gegevens online. Toch neemt maar een kwart van hen...
Klanten zijn gewend om alles digitaal, online en mobiel te regelen, ook buiten werktijden. De verzekeringsbranche speelt daar nog onvoldoende op in en realiseert...
Net als vorig jaar moeten we helaas tot de conclusie komen dat ook dit jaar een AMdag met bijna 2.000 bezoekers niet tot de mogelijkheden behoort. Corona is er nog...
De Belastingdienst wil dat alle belastingzaken in de toekomst online geregeld kunnen worden. Om die reden worden de komende jaren stapsgewijs alle formulieren die...
Financiële dienstverleners die snappen dat digitaal klantcontact dé norm is voor hun dienstverlening, zijn de winnaars van nu. Martijn Euyen, business manager...
De overhaaste digitale transformatie verstoort het traditionele bancassurance-model dat is afgestemd op complexe producten en een weinig dynamische distributie. Dat...
Serviceprovider VKG biedt aangesloten advieskantoren al jaren uitgebreide ondersteuning. Die ondersteuning wordt doorlopend verder versterkt. “We zijn het jaar goed...
SIVI introduceert de vertaling van het Ockto Data Model naar de SIVI All Finance Datacatalogus (AFD). Deze mapping moet het eenduidig vastleggen van gegevens binnen...