Als financiële instelling of als adviseur heb je te maken met veranderingen en de daarbij horende uitdagingen. Veel van die veranderingen ontstaan door de invloed...
Waar veel financieel adviseurs traditioneel bouwen op de kracht van mond-tot-mondreclame, wordt het in het huidige digitaliseringstijdperk steeds belangrijker dat...
Geen wekker, geen stropdas, geen files. De rust van de zomervakantie is een uitstekend moment voor reflectie. Hoe kijkt de sector terug op de eerste helft van 2019?...
WhatsApp en Facebook Messenger leveren verzekeraars van alle communicatiekanalen de hoogste klanttevredenheid op. Dat zeggen ze zelf in de Social Media Insurance...
De nieuwe technologieën vliegen ons om de oren. Big data, chatbots, blockchain. Van al die mogelijkheden is social selling misschien wel de meest voor de hand...
Plaats je als ondernemer/bedrijf nu wel of niet een trackingpixel op je website? Verzekeraars lagen in april onder vuur omdat ze een trackingpixel op hun website...
Consumenten gaan steeds meer online op zoek naar informatie over hypotheken, maar krijgen in de oriëntatie- en aanvraagfase maar mondjesmaat antwoord op de vragen...
Social krijgt van verzekeraars de plek die het verdient. Tot die conclusie komt ITDS Business Consultants dat voor de 7e keer de inzet van social media door...
Centraal Beheer en ABN Amro zijn de winnaars geworden van de Social Media Insurance Monitor. Zij maken volgens het onderzoek van ITDS het best gebruik van social...
De Amerikaanse verzekeraar State Farm is wereldwijd het meest actief op social media. Dat blijkt uit de jaarlijkse internationale Social Media Insurance Monitor van...