Alles over Simplifai

Jeremy van Vugt en Reshma Ramkisoen

Van Vugt (Flyct): Verbazingwekkend dat niet vaker aan AI wordt gedacht

Meer tijd voor de klant en minder saaie werkzaamheden voor medewerkers. Dat is te bereiken door automatisering en gebruik van AI, volgens Jeremy van Vugt, manager...

Sander Kernkamp, General Manager Nederland bij Zego

TED talks AMdag: innovaties, nieuwe visies en veranderingen in de markt

Technologische innovaties en digitale oplossingen vinden inmiddels volop toepassing in de verzekeringsindustrie. Combineer die met duurzaamheid en de...

Afhandelen van schadeclaims: verzekeraars laten de klus over aan AI

Afhandelen van schadeclaims: verzekeraars laten de klus over aan AI

Bij enkele verzekeraars en serviceplatforms heeft de mens plaatsgemaakt voor kunstmatige intelligentie bij het afhandelen van binnenkomende schadeclaims....

Snellere dossierafhandeling dankzij AI

Snellere dossierafhandeling dankzij AI

Als een storm het halve land schade berokkent, draait de schadeafhandeling van Nh1816 overuren. Maar waar voorheen berichten met bijlagen handmatig werden verwerkt,...

"Met Optimus kunnen we tot 10 tot 15 minuten per e-mail besparen", zegt Cees Werff, CEO van Claims Corporation Network.

AI-gedreven 'digitale medewerker' verwerkt met succes e-mails en documenten...

Claims Corporations Network (CCN) laat een digitale medewerker alle claims afhandelen die via e-mail binnenkomen. Deze digitale medewerker - Optimus - is ontwikkeld...

Kyrre Garseth (Simplifai): 'Schadeafhandeling vaak onnodig langzaam, maar waarom?'

Kyrre Garseth (Simplifai): 'Schadeafhandeling vaak onnodig langzaam, maar...

Snel, kleinschalig en flexibel: daarmee wil Simplifai zich onderscheiden van de grote AI-bedrijven. De Noorse insurtech betrad de Nederlandse markt begin vorig...

Van Ameyde Group gaat samenwerken met Noorse insurtech Simplifai

Van Ameyde Group haalt de AI-aangedreven Digital Employee-technologie van de Simplifai in huis. De Noorse insurtech gaat Van Ameyde helpen om het ontvangen en...