InsuranceGPT als assistent: 'De verzekeringsbranche innoveert graag'
Het afhandelen van claims kan een tijdrovende, repetitieve taak zijn. Nieuwe AI-aangedreven software kan de zware werklast van verzekeringsprofessionals verlichten....
Het afhandelen van claims kan een tijdrovende, repetitieve taak zijn. Nieuwe AI-aangedreven software kan de zware werklast van verzekeringsprofessionals verlichten....
Meer tijd voor de klant en minder saaie werkzaamheden voor medewerkers. Dat is te bereiken door automatisering en gebruik van AI, volgens Jeremy van Vugt, manager...
Technologische innovaties en digitale oplossingen vinden inmiddels volop toepassing in de verzekeringsindustrie. Combineer die met duurzaamheid en de...
Bij enkele verzekeraars en serviceplatforms heeft de mens plaatsgemaakt voor kunstmatige intelligentie bij het afhandelen van binnenkomende schadeclaims....
Als een storm het halve land schade berokkent, draait de schadeafhandeling van Nh1816 overuren. Maar waar voorheen berichten met bijlagen handmatig werden verwerkt,...
Claims Corporations Network (CCN) laat een digitale medewerker alle claims afhandelen die via e-mail binnenkomen. Deze digitale medewerker - Optimus - is ontwikkeld...
Snel, kleinschalig en flexibel: daarmee wil Simplifai zich onderscheiden van de grote AI-bedrijven. De Noorse insurtech betrad de Nederlandse markt begin vorig...
Van Ameyde Group haalt de AI-aangedreven Digital Employee-technologie van de Simplifai in huis. De Noorse insurtech gaat Van Ameyde helpen om het ontvangen en...