Alles over Simplifai

TED talks AMdag: innovaties, nieuwe visies en veranderingen in de markt
Technologische innovaties en digitale oplossingen vinden inmiddels volop toepassing in de verzekeringsindustrie. Combineer die met duurzaamheid en de...

Afhandelen van schadeclaims: verzekeraars laten de klus over aan AI
Bij enkele verzekeraars en serviceplatforms heeft de mens plaatsgemaakt voor kunstmatige intelligentie bij het afhandelen van binnenkomende schadeclaims....

Snellere dossierafhandeling dankzij AI
Als een storm het halve land schade berokkent, draait de schadeafhandeling van Nh1816 overuren. Maar waar voorheen berichten met bijlagen handmatig werden verwerkt,...

AI-gedreven 'digitale medewerker' verwerkt met succes e-mails en documenten...
Claims Corporations Network (CCN) laat een digitale medewerker alle claims afhandelen die via e-mail binnenkomen. Deze digitale medewerker - Optimus - is ontwikkeld...

Kyrre Garseth (Simplifai): 'Schadeafhandeling vaak onnodig langzaam, maar...
Snel, kleinschalig en flexibel: daarmee wil Simplifai zich onderscheiden van de grote AI-bedrijven. De Noorse insurtech betrad de Nederlandse markt begin vorig...
Van Ameyde Group gaat samenwerken met Noorse insurtech Simplifai
Van Ameyde Group haalt de AI-aangedreven Digital Employee-technologie van de Simplifai in huis. De Noorse insurtech gaat Van Ameyde helpen om het ontvangen en...