Alles over Fellowmind

Voorkom dat jouw klanten overstappen

Voorkom dat jouw klanten overstappen

De zorgpremies voor 2023 zijn bekend en dat betekent maar één ding: komende maand vergelijken miljoenen Nederlanders hun zorgverzekering. De stijgende prijzen...

Deze tijd vraagt om een financiële dienstverlener die dicht bij haar klanten staat en persoonlijke aandacht geeft.

Zo kan je als financiële dienstverlener het verschil maken in onzekere tijden

Financiële zekerheid is een van de basisbehoeften in ons leven. En juist deze basisbehoefte is op dit moment voor velen in gevaar. Je hoeft het nieuws maar aan te...

Als bank, verzekeraar, pensioenfonds, vermogensbeheerder, hypotheekverstrekker en adviseur is het meer dan ooit van belang om samen te werken om mensen te helpen.

#ikredhetnietmeer is teken aan de wand (zo kun je jouw klant helpen)

Op Twitter was #ikredhetnietmeer trending topic. Hoewel veel van de berichten die de timeline bepalen van mensen zijn die vooral stemming maken en die niet...

Martijn Euyen (Fellowmind): "Verzekeraars hebben de middelen om de samenwerking met intermediairs veel beter in te richten dan nu soms het geval is".

Verzekeraars, behandel adviseurs als vertegenwoordigers van klanten - drie tips

Toen ik de blog van Jeroen Wolfsen van Moneywise op AMweb las, gingen mijn nekharen overeind staan. Niet vanwege de strekking van de boodschap of het gesignaleerde...

Denk eens aan de mogelijkheden om bepaalde processen te automatiseren op basis van de data die uit digitale kanalen komt.

Zo voorkom je dat je kansen laat liggen in klantcontact

Zowel adviseurs als financiële instellingen laten kansen liggen als ze niet aansluiten op de verwachtingen van klanten. Dat is niet alleen jammer voor klanten, maar...

Hoe zorg je ervoor dat je als financiële dienstverlener de verbinding legt en behoudt?

3 tips hoe data kunnen ondersteunen bij advies (zo blijf je in verbinding)

De samenwerking tussen financiële instellingen en intermediairs is belangrijker dan ooit. Waarom? Omdat financiële dienstverlening gaat over geld, maar óm mensen....

Als financiële dienstverlener sta je voor de uitdaging om die veranderingen zo het hoofd te bieden dat je niet alleen nu, maar ook in de toekomst relevant blijft voor je klanten.

WhatsApp, TikTok, hybride werken; blijf relevant

Als financiële instelling of als adviseur heb je te maken met veranderingen en de daarbij horende uitdagingen. Veel van die veranderingen ontstaan door de invloed...

Wat zijn de kansen voor digitale verkoop en advies door financiële dienstverleners?

Wat zijn de kansen voor digitale verkoop en advies door financiële...

Financiële dienstverleners die snappen dat digitaal klantcontact dé norm is voor hun dienstverlening, zijn de winnaars van nu. Martijn Euyen, business manager...

Nu of nooit: digitale verkoop en advies door financiële dienstverleners

Nu of nooit: digitale verkoop en advies door financiële dienstverleners

Als de coronacrisis ons één ding heeft geleerd, dan is het dat klantcontact versneld digitaliseerde. Die ontwikkeling biedt uitdagingen, maar ook kansen. Dit...