Bugs Business richt databedrijf Imago Insights op
Bugs Business, een adviseur en softwareleverancier voor de verzekeringsbranche, heeft de oprichting van Imago Insights B.V. aangekondigd.
Bugs Business, een adviseur en softwareleverancier voor de verzekeringsbranche, heeft de oprichting van Imago Insights B.V. aangekondigd.
Als financiële instelling of als adviseur heb je te maken met veranderingen en de daarbij horende uitdagingen. Veel van die veranderingen ontstaan door de invloed van de snelle ontwikkelingen op het gebied van technologie. Die hebben directe invloed op de relaties met jouw klanten en dus ook op de resultaten. Wat kun je als financiële dienstverlener doen om relevant te blijven? Het goede nieuws, er is veel moois mogelijk als je op tijd reageert. Wil je weten wat je kunt doen? Lees dan verder!
Verzekeraars waren niet voorbereid op de economische terugval door de pandemie. Slechts een handvol onder hen had een herstelplan in de aanslag om in crisistijden te activeren. Een artikel van Emilie Peyroche, business development manager bij Comarch.
Het zijn unieke tijden - en zoals Robert Frost het mooi verwoorde: 'De beste uitweg is er recht doorheen'. Ondanks alles blijven verzekeraars vandaag nog steeds inzetten op technologische vooruitgang en doen ze hun best om de markt bij te houden. Er werden al heel wat acties ondernomen en de sector implementeert belangrijke trends. Zal 2021 significante veranderingen brengen? Of wordt 2020 het jaar van de stroomversnelling en moeten we deze evolutie nu gewoon consequent verder zetten? Aleksandra Wolowska, consultant in verzekeringen bij Comarch, zet hier een aantal trends op een rij.
Postex wordt de nieuwe overbuurman van De Goudse. Het technologiebedrijf is uit z'n jas gegroeid en verhuist daarom naar een nieuwe locatie. Het moderne hoofdkantoor vlak naast het station vervangt de bestaande vestigingen van Postex in Gouda en Amsterdam.
Missing Piece heeft van het ontzorgen van ondernemers op ICT-gebied zijn vak gemaakt. De snelgroeiende ICT-onderneming zorgt dat klanten verzekerd zijn van de juiste hardware, netwerkverbindingen en hosting van de benodigde software. "In nauwe samenwerking met de klant blijven wij innovaties van voldoende voeding voorzien."
Hiscox laat personeel jobhoppen van het ene deel van de organisatie naar een andere afdeling. Met het interne rotatieprogramma hoopt de verzekeraar dat disruptieve technologieën zoals machine learning en artificial intelligence niet langer carrières van werknemers verstoren.
Advieskantoren die over twee jaar nog niet in de cloud werken, gaan een moeilijke toekomst tegemoet. Dat voorspelt het expertpanel waarmee AM sprak over werken in de cloud.