
Er zijn nog lessen te leren als het gaat over ‘het op juiste wijze verstrekken van voorwaarden’. Bij het sluiten van een verzekering moet de verzekeraar de...
Er zijn nog lessen te leren als het gaat over ‘het op juiste wijze verstrekken van voorwaarden’. Bij het sluiten van een verzekering moet de verzekeraar de...
'Als het gaat om digitalisering zien we dat de financiële sector steeds meer de richting opgaat van een groot data- en IT bedrijf.' Het zijn niet mijn woorden maar...
Het klantenonderzoek van financiële dienstverleners leidt tot vragen en zorgen van consumenten.
Eind 2022 heeft MarketResponse de klanttevredenheid van Kifid onderzocht bij aangesloten financiële dienstverleners. Het resultaat: een gemiddelde waardering van...
Het aantal mensen met betalingsproblemen is afgenomen tot ruim 538.000 volgens de Kredietbarometer van Stichting BKR. De meesten krijgen weer grip op hun financiën...
Deze zomer verscheen het advies ‘Van schuld naar schone lei’ van de Raad voor Volksgezondheid & Samenleving. Een advies dat gaat over preventie en nazorg. Juist...
De taalkundige Wim Daniëls introduceerde in 2013 het woord 'stondpunt'. Een stondpunt is een standpunt dat je in het verleden hebt ingenomen maar inmiddels hebt...
Het aantal nog te behandelen beleggingsverzekeringsklachten neemt steeds verder af. Vorig jaar juli stond de teller op 500, inmiddels is dat meer dan gehalveerd tot...
“Er zijn in het verleden belangrijke stappen gezet, maar het is niet voldoende.” Het zijn de woorden van minister Kaag van Financiën in reactie op het...
Gemak dient de mens en automatisering helpt daarbij. Hoe fijn is het om een verzekering, spaarrekening of lening gemakkelijk en snel online te kunnen afsluiten? Dit...