Vuurwerk kost jaarlijks niet 300, maar 140 ogen: Achmea moet reclame intrekken
De Reclame Code Commissie beveelt Achmea een reclame over de maatschappelijke gevolgen van consumentenvuurwerk niet meer uit te zenden. In de spot was een fictief...
De Reclame Code Commissie beveelt Achmea een reclame over de maatschappelijke gevolgen van consumentenvuurwerk niet meer uit te zenden. In de spot was een fictief...
Tijdens de jaarwisseling geldt dit jaar een algeheel verbod op consumentenvuurwerk. Dat moet voorkomen dat de overbelaste ziekenhuizen niet ook nog eens de...
Nu in de samenleving steeds meer stemmen opgaan voor een vuurwerkverbod, is het aan politiek Den Haag om door te pakken. Dat zei Achmea-topman Willem van Duin in...
Stichting Salvage kende een recordjaar als het gaat om vuurwerkgerelateerde branden tijdens de jaarwisseling. De coördinatoren moesten in 55 gevallen directe hulp...
Een Rotterdamse oogarts begon twaalf jaar geleden met het registreren van vuurwerkletsel rond de jaarwisseling. Het project groeide uit tot het Vuurwerkmanifest....