Nh1816 en Scildon: 'Loyaliteit heeft alles met onze gezamenlijke toekomst te...
Nh1816 en Scildon organiseerden onlangs een bijeenkomst voor een selecte groep financieel adviseurs onder het thema 'loyaliteit'. ''Loyaliteit heeft alles te maken...
Nh1816 en Scildon organiseerden onlangs een bijeenkomst voor een selecte groep financieel adviseurs onder het thema 'loyaliteit'. ''Loyaliteit heeft alles te maken...
Het is voor volmachten en verzekeraars niet gemakkelijk klanten vast te houden. Een sterke merknaam is allang niet meer voldoende. En als groot kantoor is...
Ondanks de coronacrisis is slechts 5 procent van de mensen van autoverzekeraar overgestapt, dat blijkt uit onderzoek van Allianz Direct. Vooral 35-plussers blijven...
Je polisnummer is je lotnummer. Hoe meer verzekeringen je hebt en hoe langer je klant bent, hoe meer kans je maakt. Allianz Direct houdt een jaar lang een heuse...
Consumenten brengen steeds vaker hun schadepakket bij drie, vier verschillende verzekeraars onder, vooral de online consumenten doen dat. Zij zijn niet alleen klant...
Autoverzekeraars die een klant eenmaal binnen hebben, verliezen die ook niet snel meer. Gemiddeld blijft een automobilist elf jaar trouw aan dezelfde verzekeraar,...
Verzekeraars die nog willen groeien kunnen zich maar het beste richten op echte dienstverlening richting hun klanten. CEO Mario Greco van de Zwitserse...