Alles over Klantgerichtheid

Ook private banks hebben moeite met klantgericht advies

Ook private banks hebben moeite met klantgericht advies

Er is nog niet zo lang geleden onderzoek gedaan naar de wijze waarop MiFID II in Europa is geïmplementeerd. Nog altijd ligt de focus meer op het product, dan op de...

De Vereende gaat samenwerking met MainPlus aan

De Vereende gaat samenwerking met MainPlus aan

De Vereende zet de volgende stap op het gebied van klantgerichtheid en duurzaamheid door een samenwerkingsverband aan te gaan met MainPlus. Zo willen zij klanten...

Maria Dorresteijn: “Veel ondernemers lopen de hele dag door allerlei dingen te fixen. Als je daar een lijst van maakt, kun je de meest voorkomende problemen isoleren."

Maria Dorresteijn: 'Klanten helpen risico's te beheersen creëert instant...

Als onafhankelijk adviseur weet u precies waar uw relaties risico lopen. U kent de statistieken en ook in de praktijk ziet u waar het voor veel mkb'ers misgaat....

Collegereeks AM over klantgericht innoveren in verzekeren van start

Collegereeks AM over klantgericht innoveren in verzekeren van start

AM start in september met de Collegereeks Klantgericht innoveren in Verzekeren. Deze collegereeks geeft deelnemers inzicht in de laatste ontwikkelingen op het...

Met regels krijg je geen vertrouwen

Met regels krijg je geen vertrouwen

De AFM constateert dat het vertrouwen in de financiële dienstverlening laag is. Het antwoord: meer regelgeving. Dat werkt averechts! Wat wel werkt: écht...

Is jouw organisatie volledig klantgericht?

Is jouw organisatie volledig klantgericht?

Een tijd terug sprak ik met de directeur van een groot intermediair. Hij vertelde me dat zijn bedrijf volledig klantgericht was. Ik wees naar buiten. Als dat zo...

Hoezo 'jouw' verzekering? 'Uw' verzekering!

Hoezo 'jouw' verzekering? 'Uw' verzekering!

"Kies jouw beste deal! Je adviseur zal je een verlengingsvoorstel doen! Dat kan je financieel voordeel opleveren." Hoezo 'Jouw', 'Je' en 'Jij'? Hoe gek is gek? Zijn...

Business game 'Klant-erger-je-niet' 21 september

Business game 'Klant-erger-je-niet' 21 september

De Businessgame 'Klant-erger-je-niet' is uitermate geschikt om medewerkers (en managers) het belang van klantgerichtheid en klanttevredenheid te laten ervaren....

Bezoekers amweb: 'Verzekeraars moeten niet zeuren'

Bezoekers amweb: 'Verzekeraars moeten niet zeuren'

Een kleine meerderheid van de bezoekers van amweb vindt dat verzekeraars de oorzaken voor een afnemende klantgerichtheid eerder bij zichzelf moeten zoeken dan bij...

Bezoekers amweb: Webcam-advies is een zeer zinvolle uitbreiding van het hypotheekadviesaanbod

Bezoekers amweb: Webcam-advies is een zeer zinvolle uitbreiding van het...

We vroegen de bezoekers van amweb naar aanleiding van <a href="http://amweb.nl/financiele-planning-724354/abn-amro-geeft-een-op-vier-hypotheekadviezen-via-webcam"...