Ook bij een klacht hoort een optimale klantreis
De ideale klantreis kan hét verschil maken. De focus lijkt echter vaak gericht op de beginfase van de klantrelatie en minder op wat erna komt. Hoe verloopt de...
De ideale klantreis kan hét verschil maken. De focus lijkt echter vaak gericht op de beginfase van de klantrelatie en minder op wat erna komt. Hoe verloopt de...
De Sociaal-Economische Raad heeft onlangs de SER Dataverkenner gelanceerd. Nederlandse bedrijven bieden hierin inzicht in de man-vrouwverhouding, streefcijfers en...
Financiële dienstverleners zijn in 2023 onverminderd tevreden over de dienstverlening door Kifid. U geeft Kifid gemiddeld een 7,4; ruim de helft van de financiële...
Kifid doet het goed. Meer dan de helft van de financiële dienstverleners geeft een rapportcijfer 8 of hoger. De gemiddelde waardering komt uit op een 7,4.
AMdag heeft ook dit jaar weer een groot aantal partners aan zich weten te binden. Dat betekent dat intermediairs contact kunnen leggen met tientallen verzekeraars...
Het afgelopen jaar heeft Lindenhaeghe de koers ingezet om zich meer te focussen op haar core business en te stoppen met activiteiten die te ver afstaan van waar het...
De discussie rondom diversiteit en inclusie gaat nog te vaak over het benadrukken van de verschillen. Dat vindt Diana Zandbergen, WIFS-voorzitter en jurylid voor...
In het tweede kwartaal van 2023 is het ziekteverzuim gedaald onder werknemers ten opzichte van dezelfde periode in 2022. Dit blijkt uit cijfers van het CBS. Volgens...
FOI, het opleidingsinstituut voor Finance en Vastgoed, maakt vanaf nu onderdeel uit van de Lindenhaeghe Groep. Lindenhaeghe, vooral actief in het particuliere...
68 procent van Nederlanders is bereid om gegevens te delen met een financieel dienstverlener om tot een beter financiële planning te komen. Daarbij houdt 63 procent...