Alles over Chatbots

Online magazine AM Innovatie & Digitalisering

Online magazine AM Innovatie & Digitalisering

Het nieuwe online magazine van AM dat deze week is verschenen staat in het teken van innovatie en digitalisering.

Is ChatGPT als hypotheekadviseur de toekomst?

Is ChatGPT als hypotheekadviseur de toekomst?

Een persoonlijke droom wordt binnenkort werkelijkheid. Dat is mijn overtuiging nu ChatGPT en andere chatbots voor een breed publiek beschikbaar komen. Mensen advies...

Transformatie van verzekeringsclaims: de roadmap voor 2021-2025

Transformatie van verzekeringsclaims: de roadmap voor 2021-2025

Een claim blijft hét moment van de waarheid voor verzekeringsmaatschappijen. Een slechte afhandeling kan namelijk leiden tot klantverloop en verlies van reputatie...

Digitalisering van klantcontact?

Digitalisering van klantcontact?

Gedigitaliseerd klantcontact wordt vaak geassocieerd met onpersoonlijk, koel en afstandelijk. Maar is de klant wel altijd op zoek naar persoonlijk contact? Wil de...

Hoe intelligente chatbots zorgen voor een hogere klanttevredenheid

Hoe intelligente chatbots zorgen voor een hogere klanttevredenheid

Intelligente chatbots houden klanten tevreden. Hoe kan dat?

Hogere klanttevredenheid dankzij intelligente chatbots

Hogere klanttevredenheid dankzij intelligente chatbots

Digitalisering helpt verzekeringsadviseurs om hun klanten te helpen. Een goed voorbeeld is het gebruik van intelligente chatbots. Systeemspecialist Achmea IT...

De waarde van chatbots

De waarde van chatbots

Wat moet je als adviseur weten over chatbots? Managing consultant Arno Brons van Voorzie beantwoordt de vier belangrijkste vragen.

Met een chatbot kun je vragen van klanten veel efficiënter beantwoorden

Met een chatbot kun je vragen van klanten veel efficiënter beantwoorden

Als verzekeringsadviseur wil je klanten snel en goed helpen, het liefst 24 uur per dag. Chatbots zijn hiervoor een efficiënte oplossing. Een chatbot kan vandaag de...