
Het nieuwe online magazine van AM dat deze week is verschenen staat in het teken van innovatie en digitalisering.
Het nieuwe online magazine van AM dat deze week is verschenen staat in het teken van innovatie en digitalisering.
Een persoonlijke droom wordt binnenkort werkelijkheid. Dat is mijn overtuiging nu ChatGPT en andere chatbots voor een breed publiek beschikbaar komen. Mensen advies...
Een claim blijft hét moment van de waarheid voor verzekeringsmaatschappijen. Een slechte afhandeling kan namelijk leiden tot klantverloop en verlies van reputatie...
Gedigitaliseerd klantcontact wordt vaak geassocieerd met onpersoonlijk, koel en afstandelijk. Maar is de klant wel altijd op zoek naar persoonlijk contact? Wil de...
Intelligente chatbots houden klanten tevreden. Hoe kan dat?
Digitalisering helpt verzekeringsadviseurs om hun klanten te helpen. Een goed voorbeeld is het gebruik van intelligente chatbots. Systeemspecialist Achmea IT...
Wat moet je als adviseur weten over chatbots? Managing consultant Arno Brons van Voorzie beantwoordt de vier belangrijkste vragen.
Als verzekeringsadviseur wil je klanten snel en goed helpen, het liefst 24 uur per dag. Chatbots zijn hiervoor een efficiënte oplossing. Een chatbot kan vandaag de...