Alles over Service

De abominabel slechte service van de direct writer

De abominabel slechte service van de direct writer

Een biecht: tot enige tijd geleden had ik nog een bij elkaar geklikt verzekeringspakketje. Goedkoop, dus een tevreden klant. Maar na een schade op de...

Komt een vrouw bij de bank…

Komt een vrouw bij de bank…

"Goedemiddag!" "Goedemiddag mevrouw, heeft u een afspraak?" "Nee, ik heb geen afspraak." "Dat geeft niets hoor, wilt u een kop koffie of een kop thee? U wordt zo...

Klushulp Centraal Beheer moet irritatie voorkomen

Klushulp Centraal Beheer moet irritatie voorkomen

Centraal Beheer helpt vanaf nu mensen snel een goede vakman te vinden voor hun klussen in- en om het huis waar ze niet aan toekomen, geen zin in hebben of zelf niet...

Zijn schadeverzekeringen aan het einde van hun levenscyclus?

Zijn schadeverzekeringen aan het einde van hun levenscyclus?

"Een rechtsbijstand verzekering kies je op basis van de prijs en de voorwaarden, maar uiteindelijk telt de hulp die je krijgt." "Daarover zijn verzekerden slechts...

Centraal Beheer gaat telefoons repareren

Centraal Beheer gaat telefoons repareren

Centraal Beheer introduceert als eerste verzekeraar een dienst voor telefoonreparatie. Hiermee speelt Centraal Beheer volgens eigen zeggen in op de veranderende...

Adviesorganisatie Zicht wint prijs voor 'beste service'

Adviesorganisatie Zicht wint prijs voor 'beste service'

Zicht, de adviesdochter van Nationale-Nederlanden, heeft in de categorie assurantiekantoren de Beste Service Award 2018 in gewonnen. Bij de banken won Knab. Bij de...

Job Steenland: 'Géén uniforme werkwijze, wel een gemeenschappelijk doel'

Job Steenland: 'Géén uniforme werkwijze, wel een gemeenschappelijk doel'

Van Campen en Dijkstra Verzekeringsadviseurs in Gorredijk gaat van drie directieleden naar één directeur. Zijn naam: Job Steenland, 35 jaar en uiterst gedreven....