De Boer: 'Gemakzucht binnen verzekeringswereld heeft me altijd gefascineerd'
Verzekeraars kopiëren elkaar te veel. Ze willen er voor iedereen zijn, maar missen daardoor juist de connectie met de klant. Dat vertelt Peter de Boer, merkenbouwer...
Verzekeraars kopiëren elkaar te veel. Ze willen er voor iedereen zijn, maar missen daardoor juist de connectie met de klant. Dat vertelt Peter de Boer, merkenbouwer...
De neergang van een verzekeraar die zich specifiek richt op vrouwen, embedded insurances die het volmachkanaal overbodig moeten maken en een verzekering voor...
Tot zes jaar geleden had Nederland nog een verzekeringslabel dat zich volledig op vrouwen richtte. Een autoverzekering met een unieke aanpak die bijna meteen na de...
Weer verdwijnt er een financieel merk in een zwart gat. Oyens & Van Eeghen (uit 1797) wordt ingelijfd bij Delen Private Bank. Dat past in een patroon. De financiële...
Marketingspecialist, ondernemer en medeoprichter van vrouwenverzekeraar Onna-Onna Jan Heuvel (1959) is overleden, meldt Marketingtribune. Hij was al enige tijd ziek.
Adviesbedrijf Prorisk uit Hoogeveen neemt de portefeuilles met woonpakketten en fietsverzekeringen van de voormalige vrouwenverzekeraar Onna-Onna over. Het gaat om...
Aegon trekt zich terug als enige aandeelhouder van vrouwenverzekeraar Onna-Onna. De aanbieder van autoverzekeringen houdt daarmee na bijna 10 jaar op te bestaan. De...