Whitepaper: klantspecifiek advies vastleggen

Whitepaper: klantspecifiek advies vastleggen

Wanneer je zorgt voor de juiste balans tussen vaardigheden en wetgeving is een goed advies altijd binnen handbereik.

Je wilt jouw klanten optimaal bedienen. Door ze een goed, passend en klantspecifiek advies te geven. Een advies dat aansluit bij hun wensen en doelen. Maar je wilt daarnaast ook de regelgeving volgen en zorgen dat jouw advies voldoet aan de eisen van de Wft en de leidraden van de AFM. En tenslotte wil je graag snel en efficiënt werken, want tijd is geld.

Maar hoe doe je dat?

E-paper Klantspecifiek adviseren

Wanneer je zorgt voor de juiste balans tussen vaardigheden (hoe stel je de juiste vraag?) en wetgeving (hoe bouw je een advies op, hoe leg je het advies vast?), is een goed advies altijd binnen handbereik. Om je hierbij te helpen, ontwikkelden de trainers van Lindenhaeghe een e-paper Klantspecifiek adviseren.

Deze e-paper bevat:

  • Een stappenplan (IAAN)
  • Tips, tricks en tools
  • Tips voor communicatieadvies

Bekiijk hier de E-paper: Klantspecifiek Adviseren (pdf)

Denk vanuit de klant. Start bij jezelf. Aldus trainer Peter Koehorst. De trainers van Lindenhaeghe hebben deze e-paper met zorg samengesteld. Zij maken gebruik van hun marktkennis en expertise om jou tips en tools te geven die je in de dagelijks praktijk kunt gebruiken.

Dit artikel is gesponsord door Lindenhaeghe. 

> Naar het netwerkdossier: am:bition: the future is bright