De Vereende wil met vlogs andere doelgroep bereiken

De Vereende wil met vlogs andere doelgroep bereiken

Carnavalsvereniging CV De Neutenkrakers staat centraal in de eerste vlog die De Vereende online heeft gezet. Vloggen is nieuw voor de verzekeraar, die daarmee andere doelgroepen hoopt te bereiken.

“In de vlog combineren we actie en enthousiasme met onze kennis en autoriteit”, zegt Bert Sonneveld, Manager Marketing en Acceptatie. De YouTube-filmpjes worden onder meer verspreid via een nieuwsbrief. Het naderende carnaval is aangegrepen voor de eerste vlog.

Praalwagenverzekeringen op YouTube

In het eerste filmpje praat assurantieadviseur Leo van Schaik over praalwagenverzekeringen.  Hij verzekert in het Gelderse Klarenbeek diverse praalwagens van carnavalsverenigingen. Nu carnaval in aantocht is  geeft hij in het filmpje uitleg over praalwagenverzekeringen, die in een aantal gevallen noodzakelijk zijn om af te sluiten. Al geeft hij ook aan dat een aparte verzekering niet altijd nodig is, omdat een aantal tractorverzekeraars in de voorwaarden hebben staan dat deelname aan praalwagenoptochten is toegestaan.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.