nieuws

Schouten Zekerheid opent loket voor second opinion bij schade

Schade 664

Schouten Zekerheid opent loket voor second opinion bij schade

Schouten Zekerheid heeft Second Opinion Schade aan haar dienstverlening toegevoegd. Met de nieuwe dienst wil het Rotterdamse volmachtbedrijf ondernemers en particulieren bijstaan die onenigheid hebben met hun verzekering over de weigering van een schade-uitkering. 

“We merken regelmatig dat klanten het niet eens zijn met de beslissing van hun verzekeraar,” begint Johan Keus, teamleider Schade bij Schouten Zekerheid. “Omdat het vaak te tijdrovend is en veel ‘gedoe’ oplevert om de beslissing aan te vechten, laat men het erbij zitten.”

Slagkracht richting verzekeraars

Met S.O.S. wil Schouten ondernemers en particulieren die nog geen relatie van het volmachtbedrijf zijn, het vaak intensieve gevecht met verzekeraars uit handen nemen. “Door onze omvang en expertise hebben we invloed en slagkracht richting verzekeraars. Daarnaast hebben onze schadespecialisten een jarenlange ervaring, zijn ze zeer goed opgeleid én hebben ze veelal een juridische achtergrond, die in zulke dossiers goed van pas komt.”

Werkwijze S.O.S.

Nadat Schouten Zekerheid de relevante achtergrondinformatie over de zaak heeft ontvangen, gaat het S.O.S.-team aan de slag. Allereerst wordt een gratis quickscan uitgevoerd om te bepalen of het dossier in aanmerking komt voor een S.O.S.

Voortgang en vervolgstappen

Wanneer dit het geval is, gaat na een akkoord van de klant op de kosten het second opinion loket van start en voert Schouten Zekerheid alle communicatie met verzekeraars en andere partijen. Tussendoor is regelmatig contact met de klant om de voortgang en vervolgstappen van de zaak te bespreken.

Reageer op dit artikel