Ohra-campagne focust op bereikbaarheid

Ohra-campagne focust op bereikbaarheid

Ohra is maandag gestart met een nieuwe reclamecampagne. Met de slagzin 'direct geregeld' richt de Delta Lloyd-dochter zich op snelle hulpverlening: "Wij leggen hiermee de nadruk op verzekeren zoals het bedoeld is, oftewel hulp bieden aan klanten op cruciale momenten." Centraal staan dan ook schadeproducten als de auto- en de reisverzekering.

De reclamespots tonen voorbeelden van hoe verzekeren volgens Ohra juist niet moet. "Het legt de pijnlijke miscommunicatie tussen verzekerde en verzekeraar bloot, met alle gevolgen van dien." Een automobilist die moet uitwijken voor een eend en tegen een boom rijdt, krijgt zijn boodschap niet overgebracht doordat hij steeds een andere medewerker van de verzekeraar aan de lijn krijgt. "De service voor klanten kan altijd beter en sneller. Wij willen dat onze klanten meteen bij de juiste contactpersoon terecht komen, zonder ruis op de lijn", stelt Ohra, dat dit jaar de bereikbaarheid heeft verbeterd met onder meer een Twitter-account (@demensenvanohra) en een Facebook-pagina.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.