blog

Een sterk Achterhoeks merk!

Schade

Twee weken geleden was ik op bezoek bij een gewaardeerde relatie in Eibergen. Om de uitstekende samenwerking te onderstrepen, verzorgden wij voor het hele kantoorpersoneel een zelfgemaakte aangeklede lunch.

Een sterk Achterhoeks merk!

De Noordhollandsche kent dit kantoor al sinds de jaren dertig van de vorige eeuw. Met de vorige eigenaar hadden wij ook al een uitstekende band, die wij met de ondernemers die het kantoor enkele jaren geleden hebben overgenomen op dezelfde voet voortzetten. Die band staat model voor hoe een verzekeraar en een financieel adviseur van toegevoegde waarde voor elkaar zijn.

Er lijkt dus niet zoveel te zijn veranderd in bijna tachtig jaar. In zijn tijd was de plaatselijke ondernemer al goed bezig. Aandacht voor zijn klanten was een vanzelfsprekendheid en als Achterhoeker onder de Achterhoekers kende hij ze van haver tot gort. In al die jaren bouwde hij met zijn nuchtere kijk op de zaken een vertrouwen op, waardoor zijn naam een bekend merk werd. Mensen wisten waar ze voor een goed advies over hun financiële zaken moesten zijn. Terwijl de plaatselijke Rabobank toch echt niet ver weg was.

Anno 2012 bouwen de nieuwe ondernemers hun bedrijf verder uit, waarbij ze de goede dingen van toen koesteren en daar hun eigen inzichten aan toevoegen. Wat blijft is de nuchterheid en de zorg voor klanten. Goed advies en een ouderwetse service. Dat is toch wat de klant van nu ook wil!? En dat begrijpen ze in Eibergen (nog steeds) heel goed.

Is er dan niets veranderd?

Natuurlijk wel. In Eibergen zijn keuzes gemaakt en worden de accenten anders gelegd. Er gaan geen hakken in het zand over alle komende veranderingen, efficiënt werken wordt als vanzelfsprekend gezien, ze staan open voor de nieuwe manieren van communiceren en verdiensten, kosten en rendementen worden goed in de gaten gehouden.

Ze zijn en blijven een sterk Achterhoeks merk. In Noord-Holland helpen we daar graag aan mee!

Reageer op dit artikel