'Tussenpersoon moet zich meer als ondernemer gaan gedragen'
'Ondernemen met personeel' was het motto van het verzuimcongres van De Goudse. Hans de Boer, oud-voorzitter van MKB Nederland, vindt dat de tussenpersoon zich meer als ondernemer moet gedragen. "Jullie moeten je eigen ondernemerschap veel meer uitbuiten in de markt van ondernemers."
