Hypotheekkantoor JijenWij begint verzilvercampagne Binnen Pinnen

Hypotheekkantoor JijenWij begint verzilvercampagne Binnen Pinnen

Advieskantoor JijenWij gaat 57-plussers met een campagne attenderen op de mogelijkheid om de overwaarde van hun koophuis te verzilveren. Onder de naam Binnen Pinnen: 'haal geld uit uw muur', wil het Amsterdamse bedrijf de senioren bereiken die hun wensen niet meer met hun inkomen kunnen realiseren, maar wel met hun overwaarde.

JijenWij werkt samen met ABN Amro, Florius en Reaal. Met laatstgenoemde helpt Binnen Pinnen ook mee aan de businesscase van het verzilverproduct Stekkie, zegt projectmanager van de campagne Paul Ensley. Consumenten kunnen met een rekentool op de website van Binnen Pinnen alvast een indicatie krijgen van hun mogelijkheden.

Groeiende buitendienst

Ensley benadrukt dat hun campagne een landelijk bereik heeft. Momenteel werken er 15 hypotheekadviseurs in de buitendienst van Binnen Pinnen. “We merken al dat het echt een maatschappelijk relevant onderwerp is. We zijn momenteel hard aan het werk om uiteindelijk met 20 adviseurs aan de slag te gaan.”

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.