Alles over Driessen

Aon pleit voor duidelijkheid over transitieperiode terwijl fondsen weer ademhalen

Aon pleit voor duidelijkheid over transitieperiode terwijl fondsen weer...

De gemiddelde actuele dekkingsdraad van de pensioenfondsen is afgelopen maand gestegen tot 109 procent. De meeste fondsen zijn het risico op kortingen dus...

Aon pleit voor uitgebreidere zorgplicht pensioenfondsen

Aon pleit voor uitgebreidere zorgplicht pensioenfondsen

Goed nieuws voor de pensioenfondsen: de rente stijgt. De gemiddelde dekkingsgraad van alle pensioenfondsen steeg in februari tot 104 procent, zo blijkt uit de...

Mogen we weer gewoon de witte boze verzekeringsman zijn?

Mogen we weer gewoon de witte boze verzekeringsman zijn?

Weg is de politiek- en maatschappelijk wenselijke correctheid! De verzekeringstopmannen mogen eindelijk weer helemaal zichzelf zijn. Mogen hun topsalaris weer het...

Alleen de eerlijke eenvoud kan u nog redden!

Alleen de eerlijke eenvoud kan u nog redden!

Waarom blijft de angst regeren? "Omdat mensen in de verzekeringswereld per definitie risicomijdend zijn", zo is mij altijd uitgelegd als ik die vraag hardop stelde....

Toont ASR nu moreel marktleiderschap?

Toont ASR nu moreel marktleiderschap?

Er deugt weinig aan andere verzekeraars. In een ruim twee minuten durende, opvallende en <a href="http://amweb.nl/news-1218322/asr-laat-zich-fileren-rapper"...

Bewuste mistbanken? Als moderne verzekeraar zou je je moeten doodschamen.

Bewuste mistbanken? Als moderne verzekeraar zou je je moeten doodschamen.

"Wij kunnen wél door de mistbanken heenkijken die financiële instellingen optrekken. Wij hebben daartoe een expertise opgebouwd." Aldus Fred Hammerstein,...

Schade moet je kunnen melden via 'voice'!

Schade moet je kunnen melden via 'voice'!

Er heeft zich een historische gebeurtenis voorgedaan. Verzekeraars hebben hun hernieuwde schade-app geïntroduceerd: 'Mobiel Schade Melden'. We schrijven eind maart...

Be good and screw it!

Be good and screw it!

Wie kan het in de verzekeringsbranche? Een boodschap begrijpelijk en gepassioneerd over het voetlicht brengen? Bijna niemand! Wie zijn nu de voormannen of...

Kille techneuten kapen de klantcommunicatie

Kille techneuten kapen de klantcommunicatie

Onze klantcommunicatie is in verkeerde handen gevallen. Door de digitale ontsluiting van bedrijven is de macht veel te veel bij de techneuten komen te liggen. Zij...

De onbeantwoorde schreeuw om vernieuwing

De onbeantwoorde schreeuw om vernieuwing

Kent u het Project Sherlock? Neen? Dat is vreemd. Want dit op zich lovenswaardige project startte vier maanden geleden met veel positieve tamtam. Het Verbond van...