Wie kijkt er nog op tegen Independer?
Er was een tijd dat elk vooruitstrevend bedrijf Coolblue wilde zijn. Vrijzinnig, gestroomlijnd en alle ballen op klanttevredenheid. Met hun kenmerkende humor werden ze de troetelberen van de retail.
Er was een tijd dat elk vooruitstrevend bedrijf Coolblue wilde zijn. Vrijzinnig, gestroomlijnd en alle ballen op klanttevredenheid. Met hun kenmerkende humor werden ze de troetelberen van de retail.
De overname van Independer was volgens de Persgroep-ceo Erik Roddenhof "zo logisch als het maar zijn kan". Op am:innosurance in Utrecht sprak Roddenhof over de reden waarom het uitgeversconcern zich vorig jaar op de verzekeringsmarkt stortte. "Wij zijn de verdieping richting de transactie."
De komst van Vitality is misschien wel de interessantste ontwikkeling op de Nederlandse verzekeringsmarkt. ASR gaat intensief met het Zuid-Afrikaanse bedrijf samenwerken om verzekerden betere keuzes te laten maken. Gezondere keuzes, beter voor mens en maatschappij. Ben je skeptisch? Vraag je je af hoe het zit met privacy? Senior Vice President van Vitality Francis Bakos komt op 17 september naar am:innosurance om exact te vertellen wat Vitality precies inhoudt.
Toezichthouders Autoriteit Financiële Markten (AFM) en Autoriteit Consument & Markt (ACM) hebben hun goedkeuring verleend aan de verkoop van Independer door Achmea.
Gisteren verbaasde de Persgroep vriend en vijand met de overname van Independer. We stelden algemeen directeur van Independer Coen de Ruiter vijf vragen naar aanleiding van het vertrek van Achmea als aandeelhouder en het toetreden van de Persgroep. Want wat doet een krantenuitgever met een financieel dienstverlener? "Onafhankelijkheid staat bij ons beiden hoog in het vaandel."
Achmea verkoopt vergelijkingssite en tussenpersoon Independer aan de Persgroep, uitgever van onder meer de Volkskrant en het AD. Dat is zojuist bekend gemaakt. De transactie moet nog voor het eind van het jaar worden afgerond.