artikel

Online vindbaarheid verbeteren voor financieel adviseurs

Geen categorie 738

Wilt u dat uw kantoor online goed vindbaar is voor klanten? Met Ardanta Totaalverhaal® verbetert u uw lokale online vindbaarheid. 80 procent van de consumenten gebruikt lokale zoekopdrachten om informatie te vinden. Lees meer en download de whitepaper.

Online vindbaarheid verbeteren voor financieel adviseurs

Waarom kiest een klant voor uw kantoor en niet voor het directe kanaal?
Dat is een vraag die u zich misschien ook wel eens stelt. Daarom introduceert Ardanta het Totaal verhaal®. Hiermee helpt Ardanta u en uw collega’s met productkennis en praktische tips over verschillende thema’s. Deze keer gaat het Totaalverhaal over online vindbaarheid.

Waarom is het belangrijk online vindbaar te zijn?
Zoekresultaten op smartphones zijn steeds vaker gebaseerd op de plek waar klanten zich bevinden, ook voor financieel adviseurs. Wist u dat 76 procent van de consumenten die een lokale zoekopdracht invoert, binnen één dag een lokale ondernemer bezoekt? (Bron: Google consumers search behaviour) Als er naar uw bedrijf of uw diensten gezocht wordt, is het dus belangrijk dat de online informatie compleet en up-to-date is.

Wat kunt u nu al doen? Download de whitepaper
Ardanta heeft een expert op het gebied van online marketing gevraagd een whitepaper te ontwikkelen. Hiermee is uw online vindbaarheid enorm te verbeteren. Download het stappenplan hier en voer binnen 10 minuten al de eerste verbeteringen door.

Dit is een gesponsorde bijdrage van Ardanta.

Reageer op dit artikel