nieuws

SEH maakt in nieuwe campagne knipoog naar Aflossingsblij

Financiële planning 1068

De Stichting Erkend Hypotheekadviseur is onder de naam HypotheekBlij een nieuwe publieksactie begonnen. Via de campagne krijgen de consumenten uitleg over hoe ze blij kunnen worden en blijven van een hypotheek. Volgens SEH is HypotheekBlij een knipoog naar de Aflossingsblij-campagne van de NVB, met het verschil dat er meer aan bod komt dan enkel aflossen of niet. De komende maanden gaat SEH via Facebook, LinkedIn en Instagram aandacht vragen voor de campagne.

SEH maakt in nieuwe campagne knipoog naar Aflossingsblij

Volgens SEH komt aflossen op een aflossingsvrije hypotheek zeker aan de orde. “Maar de vlag ‘HypotheekBlij’ dekt veel meer. Wat HypotheekBlij precies is, kan namelijk per persoon verschillen. Voor de een betekent het (versneld) aflossen, voor een tweede verduurzamen, terwijl een derde misschien blij wordt als hij zijn hypotheek oversluit. Ook als je in een huurhuis woont, kun je HypotheekBlij worden: door een huis te kopen”, zo stelt SEH in het persbericht.

LevenWonen

SEH introduceert ook de HypotheekBlij Scan. Een tool waarmee consumenten op basis van vraag-en-antwoord tips kunnen krijgen over wonen en hypotheken. Voor vervolgvragen worden gebruikers doorverwezen naar een SEH-adviseur in de buurt. HypotheekBlij maakt deel uit van het online SEH-platform LevenWonen.nl. Elk kwartaal wisselt de website van thema.

Komt u op 25 juni naar am:hypotheken?

De hypotheekmarkt is niet meer los te zien van het onderwerp duurzaamheid. De aankoop van een huis wordt gezien als hét moment om over duurzaamheid na te denken. Terecht? Helga van Leur, metereoloog, praat hierover op event am:hypotheken.

Tijdens dit compleet vernieuwde event am:hypotheken dineert u met hypotheekspecialisten en wordt u bijgepraat op diverse terreinen. Zo krijgt u een inkijkje in een van de belangrijkste websites in dit domein: Funda. Wat zijn de plannen van de Head of Strategy & Business Development?

Maar ook de Autoriteit Financiële Markten is van de partij. Vorig jaar experimenteerde de toezichthouder met vouchers om het betaalgedrag van consumenten te beïnvloeden. Wat zijn de resultaten en wat is het vervolg?

Meer informatie en aanmelden: hypotheken.amweb.nl

 

Reageer op dit artikel