"We zien dat er in de markt behoefte is aan een formule die, naast het zijn van een sterk merk, praktisch meedenkt met de uitdagingen waarvoor de financieel adviseur staat", vertelt Cor Zwaan, directeur Huis & Hypotheek Centrale Organisatie. "Het is voor een adviseur meer dan ooit belangrijk dat je direct met de klant aan de slag kunt en je niet bezig hoeft te houden met randzaken. "Het Huis & Hypotheek Servicepakket, waarin een abonnementensytsteem is opgenomen, moet tussenpersonen verleiden om over te stappen op de formule die sinds februari van dit jaar in handen is van de Welke Groep. "Wij kunnen uit naam van het advieskantoor de hele binnendienst overnemen tegen een tarief dat veel lager is dan kantoren nu kwijt zijn bij andere franchiseketens. Dat kunnen we onder meer omdat we hen via ons zusterbedrijf Welke Financiele Diensten een compleet productpakket kunnen bieden." Zwaan heeft zich ten doel gesteld om Huis & Hypotheek via een landelijk dekkend netwerk van vestigingen weer "terug te brengen in het straatbeeld". Toen Welke de keten dit voorjaar overnam restten er, nadat de keten in de jaren daarvoor van hand tot hand was gegaan, nog 26 vestigingen. In de hoogtijdagen telde de keten steevast rond de 80 vestigingen.
Mercedes-Benz Insurance Services