Groeiende Verzekeringssite frist uiterlijk op

Groeiende Verzekeringssite frist uiterlijk op

Internetbedrijf Verzekeringssite.nl heeft z'n website vernieuwd en daarbij uiterlijk en logo opgefrist. "Met de toevoeging '.nl' willen wij ons nadrukkelijker profileren als online vergelijker en tussenpersoon." De Haarlemse onderneming realiseerde in 2010 een omzetstijging van 24% tot € 3,2 mln; op jaarbasis werd de site 2,5 miljoen keer bezocht.

"In een groeiende markt willen wij onze positie verstevigen", zegt directeur Erik Hordijk, die in het jaar 2000 de website samen met zijn broer Jeroen opstartte en nu samen met Ilse de Ligt eigenaar is. Bij Verzekeringssite.nl werken inmiddels meer dan twintig mensen.
De nieuwe website presenteert nadrukkelijk zes producten: auto, inboedel, opstal, rechtsbijstand, reis en zorg. De autopolissen zorgen voor het grootste deel van de inkomsten. Ziektekostenpolissen zijn een goede tweede; het aantal verzekerden dat via Verzekeringssite een nieuwe polis sloot verdubbelde dit jaar tot ruim 15.000.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.