AMinnosurance 2020: veranderende tijden vragen om creatieve oplossingen

AMinnosurance 2020: veranderende tijden vragen om creatieve oplossingen

Fight for the future! Is het thema van AMinnosurance 2020. Op vrijdag 2 oktober is DeFabrique in Utrecht het decor voor dit jaarlijkse innovatie-event van AM dat zich richt op iedereen die betrokken is bij innovatievraagstukken in de financiële dienstverlening.

Veranderende tijden vragen om een nieuwe mindset, zichtbaar leiderschap en om écht innovatieve oplossingen. Tijdens AMinnosurance staan creatieve ideeën centraal waarmee de verzekeringssector kan vernieuwen, evenals verbinding tussen verzekeringsprofessionals.

Compleet in festivalsfeer

Compleet in festivalsfeer organiseert AM business battles en wordt harder geïnnoveerd dan ooit tevoren Zo neemt dagvoorzitter Rens de Jong het op tegen een prijswinnende techstartup, een voice-expert, Google Nest, een IT-filosoof en koplopers uit de sector. De Jong werd in 2014 gekozen tot beste dagvoorzitter van Nederland. Hij presenteerde televisieprogramma’s voor RTLZ en is nu te horen op BNR Nieuwsradio met het programma Werkverkenners. Hij is een toonaangevende interviewer over ondernemerschap, duurzaamheid, innovatie en menselijk kapitaal.

Oprichter Hydraloop spreekt

Sabine Stuiver is een van de sprekers op het event. De voormalig danser spreekt over haar ervaringen als mede-oprichter van Hydraloop. Van het bescheiden begin – de eerste Hydraloop is letterlijk in de garage in elkaar geknutseld – tot het voorlopige hoogtepunt: het winnen van de Best of the Best Award tijdens de CES, de grootste techbeurs ter wereld. Daar versloeg Hydraloop meer dan vierduizend bedrijven.

De wereld van voice

Voice evangelist en schrijver van het boek Voice Maarten Lens-Fitzgerald neemt de bezoekers van AMinnosurance mee in de wereld van voice - denk aan Amazon Alexa, Siri of Google Assistent - en hoe de verzekeringssector die kan inzetten.

Wetenschap in begrijpelijke taal

Filosoof Bas Haring kijkt vanuit de hoek van de wetenschap en filosofie naar het leven en probeert daarmee op het event een inspiratiebron voor verzekeringsprofessionals te zijn. Zijn voornaamste doel is mensen helpen om de wereld om hen heen beter te begrijpen.

Aanmelden voor AMinnosurance? Ga naar de website

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.