Klushulp Centraal Beheer moet irritatie voorkomen

Klushulp Centraal Beheer moet irritatie voorkomen

Centraal Beheer helpt vanaf nu mensen snel een goede vakman te vinden voor hun klussen in- en om het huis waar ze niet aan toekomen, geen zin in hebben of zelf niet kunnen. De nieuwe dienst Klushulp past in het groeiende aanbod van diensten dat de verzekeraar uit Apeldoorn biedt naast haar verzekeringen.

Uit onderzoek, uitgevoerd in opdracht van Centraal Beheer, blijkt dat klusjes in - en om het huis gemiddeld twee jaar blijven liggen. Dat geeft irritatie en een onrustig gevoel. Bovendien, zo stelt Centraal Beheer, zijn beschikbare vakmensen vaak lastig te vinden. Via de verzekeraar kunnen mensen snel een kwalitatief goede klushulp vinden. Centraal Beheer werkt hiervoor samen met startup Zoofy.

Plinten leggen

De Klushulp gaat van start met 44 veel voorkomende klussen die gedaan kunnen worden. Daarbij noemt Centraal Beheer met name CV-onderhoud, plinten leggen, gootsteen/ afvoer ontstoppen,  vaatwasser repareren, lichtschakelaars maken, een lamp ophangen of een radiator verplaatsen. Dit wordt later uitgebreid.  De vakmannen kunnen op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur online worden ingepland en in het weekend van 9.00 tot 17.00 uur. Aan dienst is een garantie gekoppeld. Als het onverhoopt niet goed gaat, wordt er altijd voor een oplossing gezorgd.

Dagelijks gemak

Marteyn Roose, directeur bij Centraal Beheer: “De Klushulp past in de koers van Centraal Beheer om niet alleen verzekeringen maar ook diensten aan te bieden, om klanten en niet- klanten altijd verder te helpen en dagelijks gemak te bieden. ” Eerder dit jaar is de dienst Telefoonreparatie gelanceerd, waarmee mensen hun telefoon kunnen laten repareren op een locatie naar keuze. Andere diensten die Centraal Beheer biedt zijn de autoschadeherstel service en de pechhulp on demand RoadGuard.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.