nieuws

Centraal Beheer helpt bij verkoop tweedehands auto

Branche 959

Centraal Beheer helpt bij verkoop tweedehands auto

Centraal Beheer gaat consumenten helpen bij het verkopen van hun auto. In een nieuwe campagne biedt de verzekeraar  de verkopers een ‘persoonlijke autoreclame’ aan. Die moet ervoor zorgen dat de vierwieler meer opvalt in de overvolle occasionmarkt.

Volgens Centraal Beheer wordt het voor particulieren steeds moeilijker om op te vallen tussen alle andere autoadvertenties. Steeds meer consumenten proberen hun auto zelf te verkopen via hun eigen social media kanalen, of bekende autoverkoopsites zoals Marktplaats. Ellen van der Horst, campagnemanager bij Centraal Beheer: “Met een persoonlijke reclame gaan we consumenten ondersteunen in de verkoop van hun auto.”

Professionele studio

Consumenten, met of zonder verzekering bij Centraal Beheer,  kunnen zich tot 10 juni bij de verzekeraar aanmelden voor hun eigen auto-reclame. Op 14 en 15 juni worden de spotjes opgenomen in een professionele studio in Utrecht. De verkopers kunnen hierbij kiezen uit verschillende thema’s als luxe, Hollywood en natuur. Van der Horst: “Je kunt het zien als een wasstraat waar je inrijdt en weer uit rijdt met een kant en klare persoonlijke reclame.”

Delen via social media

Door gebruik te maken van verschillende beamers, camera’s en een voice-over kan de consument zijn eigen autoreclame zo flitsend mogelijk maken. Het maken van het reclamefilmpje neemt niet meer dan een minuut in beslag. Het filmpje kan vervolgens door de consument gedeeld worden via social media of een autoverkoopsite.

Professionele radioreclame

Deelnemers kunnen zich ook opgeven voor een radio-event waarbij ze kans maken op een professionele radioreclame die daadwerkelijk wordt uitgezonden.

Reageer op dit artikel