De opvallende commercials betekenen ook direct de officiële aftrap van de campagne voor Vivat's nieuwe label nowGo. Jeroen de Graaf, directeur Merk & Communicatie van Vivat: “NowGo is opgericht vanuit de overtuiging dat verzekeren vandaag de dag veel transparanter en gemakkelijker kan. Geen ingewikkelde formulieren, lange wachttijden of onduidelijke informatie. NowGo biedt digitale oplossingen om het leven makkelijker en leuker te maken."
Early adoptors
Vivat richt zich met het nieuwe label voornamelijk op de ‘early adaptors’. "Dit zijn veelal jongvolwassenen, die hun financiële zaken graag zelf regelen. Zij zoeken ook liever zelf uit wat het beste bij hen past. Vrijheid en nieuwe ervaringen opdoen zijn voor hen belangrijk. Met nowGo spelen wij hier naadloos op in", aldus de Graaf.
Nieuwe financiële serviceprovider
In juli van dit jaar ging Vivat redelijk geruisloos live met de eerste nowGo verzekeringsproducten, zoals auto-, reis- en woonverzekeringen. De verzekeraar positioneert nowGo als nieuwe financiële serviceprovider die in de toekomst, naast verzekeringen, ook digitale diensten wil bieden "die het leven makkelijker en leuker maken."
Dagelijks op internet
"Verzekeringen zullen daarin altijd centraal blijven staan, stelt De Graaf. "De nowGo producten zijn inmiddels al aardig populair aan het worden onder de beoogde doelgroep. (...) We lanceren onze campagne de komende tijd online, omdat onze doelgroep dagelijks op het internet te vinden is.”