Jurjen Oosterbaan: 'Laten we samen argwaan jegens verzekeraar wegnemen'

Jurjen Oosterbaan: 'Laten we samen argwaan jegens verzekeraar wegnemen'

In zijn nieuwste column in am:magazine roept Jurjen Oosterbaan van bureau DFO de sector op samen te werken aan herstel van het vertrouwen van de consument.

Oosterbaan geeft een aantal voorbeelden van onbegrip dat leidt tot wantrouwen: van een in de ogen van de consument te hoge premie voor de allriskverzekering voor een tweedehandsauto tot een reisverzekering die een privételefoon die in zee valt wel vergoedt, maar een zakelijke niet.

Oosterbaan roept lezers op onder zijn column meer van dit soort voorbeelden te verzamelen. Deskundigen kunnen er vervolgens op reageren met aanbevelingen om argwaan weg te nemen en vertrouwen te herstellen. “Niet om aanbieders of banken met pek en veren te besmeuren maar om als sector samen te kijken of dit realistische zaken zijn waar we ‘iets’ mee moeten.”

Nummer 30 van am:magazine met daarin onder andere de column van Jurjen Oosterbaan valt vandaag op de mat.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.