Met de toevoeging van Advieskeuze.nl heeft Florius nu direct een manier om tussenpersonen te verwijzen naar het intermediair in huis. Een 'tussenpersoonlocator' ontbrak vooralsnog op de site van de ABN Amro-dochter. "Wij zijn ervan overtuigd dat consumenten een adviseur steeds vaker gaan kiezen op basis van objectieve en betrouwbare informatie. De volledige ondersteuning van Advieskeuze.nl door de Consumentenbond zal daar een belangrijke bijdrage aan leveren." Sinds januari is de Consumentenbond voor 20% aandeelhouder in het initiatief van Christian Bouter, David de Boom en Maarten Holl.
Bouter: "Het is (...) goed dat Florius consumenten stimuleert om hun ervaring met een financieel adviseur te delen. Hierdoor worden andere consumenten geholpen met de keuze voor een adviseur die hen het beste wegwijs kanmaken in het woud aan financiële producten. De samenwerking met Florius zien wij als signaal dat de financiële wereld de focus verlegt van productdenken naar informatievoorziening."
Mercedes-Benz Insurance Services