De dienst regelt dat jouw klanten geen zorgen hebben over hun persoonlijke eigendommen. Jouw kantoor fungeert als het ware als redder in nood voor jouw klant. Met een positief contactmoment. Daar zit de meerwaarde.
Bekijk de video:
Personal Service van dbf is dé sympathieke manier van loyalty marketing waar al jouw klanten blij van worden. Dit loyaltyconcept sluit naadloos aan op verzekeringspakketten. Het heeft alles te maken met het ontzorgen van klanten.
De dienst regelt dat jouw klanten geen zorgen hebben over hun persoonlijke eigendommen. Jouw kantoor fungeert als het ware als redder in nood voor jouw klant. Met een positief contactmoment. Daar zit de meerwaarde.
Bekijk de video:
Tom van Dieren (23) is een ondernemer in de dop. Met zijn kledingmerk SEA'SONS combineert hij technologie met textiel om beleving te creëren. Zwembroeken die van kleuren veranderen als ze nat worden of hoodies die reageren op lichaamstemperatuur, niks is te gek.
De markt voor taxiverzekeringen zat potdicht. Geen verzekeraar wilde er nog z'n vingers aan branden en de premies waren torenhoog. De ideale plek om te experimenteren met vergaande rijgedragverzekeringen, dachten Maurits Basters en Frank Cooler.
Jennifer Rietveld-Dirksen is senior manager Achmea Intermediaire Regie & Distributie Services. Ze is de 'verbindingsofficier' tussen het intermediair en alle Achmea-merken. Op de vraag of Achmea ook nog intermediairs gaat overnemen, zoals NN en ASR doen, zegt ze: "Zeg nooit nooit, maar op dit moment is daar geen sprake van".
Allegra van Hövell-Patrizi is de opvolger van Maarten Edixhoven als ceo van Aegon Nederland en moet de volgende fase van de transformatie van de verzekeraar in Nederland vormgeven.