Europeesche gaat met klanten barbecueën

Europeesche gaat met klanten barbecueën

Verzekeraar Europeesche is een half jaar lang op 'klantsafari' geweest. Diverse evenementen zijn bezocht waar naar verwachting ook klanten van de verzekeraar aanwezig waren. Europeesche wil van de klant horen hoe hij de diensten ervaart en hoe de service kan worden verbeterd. Ter afsluiting wordt donderdag een barbecue gehouden, waarvoor vijftig klanten met hun partners zijn uitgenodigd.

"Het vermogen om sneller van je klant te leren dan anderen is het enige op termijn houdbare concurrentievoordeel", zegt directievoorzitter Gerard ten Brincke van Europeesche. Europeesche gaat na de safari en barbecue nog een virtueel 'klantenhuis' inrichten, van waaruit diverse vormen van interactie tussen de verzekeraar en haar klanten worden georganiseerd.
Het idee van een 'klantsafari' is overigens niet nieuw; enkele jaren geleden hield Ohra ook dergelijke sessies.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.