Lancering Nederlanden van Nu met zeppelin

Lancering Nederlanden van Nu met zeppelin

Hoewel polissen pas eind juni op internet te sluiten zijn, is De Nederlanden van Nu vandaag met een campagne voor een hogere naamsbekendheid begonnen. Dat gebeurt met een zogenoemde 'flauwekul-zeppelin'. Vandaag hangt die zeppelin boven de A2 tussen Utrecht en Amsterdam. De Nederlanden van Nu, een internetlabel van Generali, wil de zeppelin op meer plaatsen boven Nederland laten zweven.

Vandaag hangt een doek onder de zeppelin met de tekst "100 km/u, flauwekul", omdat de verzekeraar vindt dat op een baanstuk met vijf rijstroken een snelheidslimiet van 100 km/uur flauwekul is. Op de website flauwekul.nu kunnen mensen op Facebook suggesties aandragen voor andere plekken waar de 'flauwekul-zeppelin' zou moeten hangen. "Op basis van de criteria originaliteit, haalbaarheid en aantal likes selecteren we op hoeveel plaatsen en waar de zeppelin in totaal zal worden opgelaten", aldus directeur Arjen Dijkstra.
"Het is tijd dat er een einde komt aan de flauwekul. Niet alleen op deze vijfbaans snelweg, maar ook in verzekeringen", zo motiveert Dijkstra het zeppelin-idee. De Nederlanden van Nu hanteert als slogan 'Verzekeren zonder flauwekul'. Daarmee wordt gedoeld op zaken als zelf regelen, niet betalen voor extra franje en zo laag mogelijke kosten.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.