De Allianz-dochter zette het actietarief in oktober in de markt, ter stimulering van het gebruik van het extranet LondonNet. Eind februari zou de kortingsactie aflopen, maar London besloot tot een verlenging tot 1 april. Die verlenging gold ook voor serviceproviders. "Deze week bleek echter tijdens een gesprek dat de serviceproviders de kortingsactie per direct moesten beëindigen", aldus Boon. "Dat betekent dat onze tarieven voor London TOP in Rolls weer op 100% staan, maar dat London zelf nog twee weken op 80% staat. Het is lastig om dat uit te leggen aan het intermediair, maar wij zijn nu eenmaal gebonden aan onze volmachtovereenkomst."
Volgens Thom Mallant van London betreft het hier een 'uitfasering' van de actie, "die in goed overleg met onze businesspartners tot stand is gekomen". "Wij doen zaken met zo'n honderd gevolmachtigden en mede door hun inspanningen is deze kortingsactie succesvol verlopen." London voert op 1 april diverse mutaties door in de systemen, waar het schrappen van de betreffende korting deel van uitmaakt.
Mercedes-Benz Insurance Services