nieuws

Van Moorsel boegbeeld van Hypotheek Visie

Archief

Leontien Zijlaard-van Moorsel is de komende twee jaar het gezicht van Hypotheek Visie. De ex-wielrenster, viervoudig Olympisch kampioene, gaat onder meer optreden in reclamespots en op bijeenkomsten.

De franchiseketen koos voor Van Moorsel omdat haar instelling overeenkomt met die van Hypotheek Visie, zegt commercieel directeur Willem Steenbeek. “Ze is een echt familiemens en met haar uitstraling, gezelligheid, kracht en doorzettingsvermogen is zij de verpersoonlijking van ons merk. Ze stopt als topsporter, maar gaat meer aandacht besteden aan ‘het nieuwe leven’: lekker wonen en leven.”
De keten kondigde de samenwerking aan op de Woonbeurs, waar vorig jaar opzien werd gebaard met de introductie van de ‘mindsurfer’, een programma dat uit de hersenactiviteit afleidt wat de klant belangrijk vindt. Dat programma is nog geen onderdeel van een adviesgesprek bij Hypotheek Visie. “Wel is er verder marktonderzoek gedaan naar de associatieve denkbeelden van mensen. De resultaten daarvan gebruiken we voor de verdere ontwikkeling van onze dienstverlening”, zegt Steenbeek. “Maar bij adviesgesprekken gaan we dat niet gebruiken. Uit hersengolfanalyse kun je nooit de emotie van de klant afleiden.”
De keten telt inmiddels zo’n tachtig kantoren. “We zijn nog steeds op zoek naar nieuwe franchisenemers en locaties. En we groeien in een krimpende markt.”
De eerste actie van Van Moorsel als ambassadrice van Hypotheek Visie was het meedoen aan een kookworkshop, georganiseerd door restaurant ’t Schulten Hues uit Zutphen.

Reageer op dit artikel