nieuws

Lokale NBVA-leden samen sterk in nieuwe campagne

Archief

‘De leden centraal’ is het uitgangspunt van de nieuwe voorjaarscampagne van de NBVA die inmiddels van start is gegaan. Het gaat om een advertentiereeks in ruim tweehonderd huis-aan-huisbladen.

Voor deze campagne is een algemene advertentie ontwikkeld die wordt aangevuld met naamsvermeldingen van NBVA-leden in de regio. De campagne wordt gecompleteerd door een nieuwe poster die de NBVA onder haar leden heeft verspreid. De kopregel op de poster (‘Wij verzekeren u van een goede toekomst’) verwijst naar de kopregel van de advertentie: ‘Is uw toekomst goed verzekerd?’
Volgens de NBVA hebben de leden zeer positief gereageerd op het nieuwe concept. “Door hun lokale bekendheid en kracht te combineren met het landelijk overkoepelende keurmerk, worden de wederzijds versterkende krachten volledig benut”, jubelt de organisatie.
Het ontwikkelen in eigen beheer van deze advertentiecampagne was logistiek een zware klus, aldus de NBVA. “Maar wij hebben nu een systeem in handen dat alle mogelijkheden biedt om snel met lokale campagnes te reageren op actuele ontwikkelingen in de markt.”
Een voorbeeld uit de praktijk: de gezamenlijke advertentie van de NBVA-leden in het Gooi.

Reageer op dit artikel