nieuws

Generali voert actie voor woonproducten

Archief

Generali heeft vierhonderd tussenpersonen het actiepakket ‘Goed onder dak bij Generali’ gestuurd. Het pakket omvat verkoopondersteunend materiaal voor de SpaarToekomstHypotheek en voor de woonverzekeringen.

Enkele tussenpersonen ontvingen als lokkertje een broodrooster waarmee brood al roosterend wordt voorzien van de leeuw uit het Generali-logo. Het intermediair kan met direct-mailbrieven de polisdichtheid van de portefeuille verhogen, aldus Generali. De verkoopactie loopt tot eind dit jaar.
Naast de SpaarToekomstHypotheek staan de Woonhuis en Inboedel Garant Plus-verzekeringen centraal in de actie. Tussenpersonen die een agentschap hebben van Generali Leven, krijgen automatisch ook een agentschap van het schadebedrijf op voorwaarde dat – naast de SpaarToekomstHypotheek – ook de woonhuisverzekering bij de maatschappij wordt ondergebracht.
Wordt een spaarhypotheek gesloten, dan ontvangt de tussenpersoon een afsluitprovisie van 2,5%. Bij een beleggingshypotheek bedraagt de provisie 5% van de premie maal duur. De Woonhuis Garant Plus-verzekering kent het eerste jaar 37,5% provisie en daarna een doorlopende provisie van 27,5% van de jaarpremie.

Reageer op dit artikel