nieuws

Elvia SpaarProgramma zet zoden aan de dijk

Archief

Het SpaarProgramma dat Elvia in februari lanceerde, zet zoden aan de dijk: er zijn al 15% meer doorlopende reispolissen verkocht.

Ongeveer 60% van de reisbureaus en tussenpersonen die de reispolissen van Elvia voeren, doen mee met het SpaarProgramma. Volgens dit programma krijgt het intermediair punten bij het sluiten van een doorlopende reispolis en een Globetrotter-polis (een polis met een duur van 18 maanden bedoeld voor studenten). De punten kunnen aan het eind van het jaar worden verzilverd voor cadeaus, zoals horloges, dvd-spelers en digitale camera’s. Elk kwartaal ontvangen vijf intermediairs met de grootste productie extra punten die zij direct in cadeaus kunnen omzetten.
Het spaarprogramma heeft er toe geleid dat in februari en maart 15% meer polissen zijn gesloten dan in dezelfde periode in 2002. “En dat terwijl er minder reisboekingen zijn dan vorig jaar”, zegt salesmanager Ron Hemelrijk.

Reageer op dit artikel